Ik heb zojuist een Sitecom 10 port USB Hub gekocht, met eigen voeding. Het vreemde is, dat alles wat ik hier aan hang niet wordt herkent. (iPod niet, iPhone niet, Lacie HD niet).
Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen en hoe ik dit op kan lossen. Ik kan me niet voorstellen dat ik hier iets van drivers voor moet hebben.
Je hebt geen extra drivers nodig. Het enige dat je nog zou kunnen proberen is simpelere apparaten er aan hangen als een muis of een toetsenbord. Maar zelfs als die het wel doen kun je beter teruggaan naar de winkel, waarschijnlijk is de hub gewoon kapot.
Inderdaad, terugbrengen. Als men in de winkel nog eens gaat mekkeren over het niet compatibel zijn met Apple dan is er in hun kennis iets mis. USB hubs, de eenvoudige apparaten, kennen helemaal geen OS selectie. (externe schijven kunnen dat nog wel eens hebben)
Om gezeik te voorkomen, moet je helemaal niet vermelden dat je een Mac hebt. Om dom gedoe te voorkomen; hoewel het natuurlijk helemaal niks zou mogen uitmaken...
[quote:43d28ea8ed="passenger"]Wel de adapter braaf in het stopcontact gestoken? Gaan er lampjes branden?[/quote:43d28ea8ed]
Dat heb ik gedaan ja en er zitten geen lampjes op, dus dat kan ik niet beoordelen.
@ Sypie: Er staat op de doos dat ie compatible is met Mac OS X. Dus een knappe verkoper die dat kan ontkennen. Al vertelde die verkoopster ook dat er geen usb hubs met eigen voeding zijn. Dus ik vraag of ze de doos open wil maken: “ooh er zit toch een eigen voeding bij…”. Ze hadden haar gewoon bij de pannen-afdeling moeten laten staan.
Ik ga hem gewoon terug brengen en er 1 van Belkin kopen. Ik ga er vanuit dat de usb hubs in de apple store wel op een iMac werken en dat ik daar een iPhone, iPod, toetsenbord, etc. op aan kan sluiten.
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een sitecom usb hub met 4 poorten voeding werkt zelfs het ledje in de muis brandt de midicontroller die ik erop aan wil sluiten ontvangt ook zijn stroom via de usb kabel maar niets wordt herkent en de stekkertjes zitten er goed in, nog vreemder is dat hij eerst wel op deze macbook werkte.
ik weet het niet meer hoor is sitecom nu zo’n @$% merk of ligt het toch ergens anders aan .
Ik heb echt gewoon meer usb poorten nodig