OPGELOST - software update 10.3.5

Ik ben nu bezig de update 10.3.5 te installeren (22,9 MB) via Software-Update.

ISync - Java update - Security Update reeds gedaan, maar hij blijft nu bezig met het vierde item “Mac OS-X update” en dit al een 10 tal minuten. Tekst “Zoeken naar de bij te werken software”.

Hoelang nog wachten ?

Mag ik dit proces afbreken met een geforceerde stop ?

Ja hoor, kappen, herstarten, en opnieuw proberen. Bij mij was trouwens de update 10.3.5 43 Mb (had 10.3.4), zowel op mijn G4, G5 als iBook.

Thanks !

Herstart en nu is het wel goed gegaan.

Ik had ook een 43 Mb update. Is er eigenlijk al ergens vermeld waarom je verschillende groottes kan hebben?

Ja!

Dat is een handig antwoord.

Zorrie, gisteren eea over gelezen op MacOSX.nl, weet zo snel ff niet waar. Heeft in ieder geval te maken met vorige versie OSX dat op je systeem staat. Bij mij was de combiupdate van 10.3.3 naar 10.3.5 ± 80Mb en van 10.3.4 naar 10.3.5 ± 23Mb. Ook weer afhankelijk of je een versie hebt waar iLife bij zat (zoals met bij G5) of zonder iLife (Panther als pakket gekocht). Oja... hier http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=24149&start=15&postdays=0&postorder=asc&highlight= staat t ergens tussen!

hehehehe... misschien niet handig voor jou, maar het is wel het meest compacte en correcte antwoord!

Maar ik heb het even voor je opgezocht, en hier staat een verklaring van Apple.

[edit]Ahhh… FreekMac was me al voor…[/edit]

[quote:e65f44212d="PeterMeeuwsen"]hehehehe... misschien niet handig voor jou, maar het is wel het meest compacte en correcte antwoord!

Maar ik heb het even voor je opgezocht, en hier staat een verklaring van Apple.

Edit:

Ahhh… FreekMac was me al voor…

ehhhh… thanx, die zocht ik eigenlijk. Nja, hebben wij gevonden wat angorawol zocht!

bedankt