Opgelost! Sukkel laat programmamap verdwijnen.

<sukkelmodusOndergetekende dacht even handig te zijn, en sleept vanuit finder z'n programmamap naar z'n dock en....wegissie!</sukkelmodus>

Wat moet deze knuppel nu doen?

Vanuit de bibliotheek weer terugzetten.

Ehm... bedoel je de programma map in het linkerdeel van je finder-venster ?

Ga dan naar je harde schijf, daar staat de map ook, en sleep deze dan naar het linkerdeel van je finder-venster, op zijn oude plek.

[quote:c5653c0704="unSOUND"]Ehm... bedoel je de programma map in het linkerdeel van je finder-venster ?[/quote:c5653c0704] Ja! Die! [quote:c5653c0704="unSOUND"]Ga dan naar je harde schijf, daar staat de map ook, en sleep deze dan naar het linkerdeel van je finder-venster, op zijn oude plek.[/quote:c5653c0704] Ik heb 'm weergevonden, met Spotlight! Op een of andere vage wijze was de programmamap in mijn documentenmap verzeild geraakt.

Bedankt voor jullie hulp, en lang leve Spotlight!

Die had je zonder spotlight ook wel gevonden!

[quote:4ae2e3c9f3="Lytstomke"]Die had je zonder spotlight ook wel gevonden![/quote:4ae2e3c9f3] Uiteindelijk vast wel, maar ik had dit niet verwacht, en van de schrik kon ik even niet meer helder denken. :?

Boeiend als hij het zo kan terugvinden is er toch niks mis. Ook al zijn er snellere wegen. Maar ik raad je aan om gewwon eens in je mac rond te kijken zonder iets te verplaatsen natuurlijk :P. Dan weet je iig een beetje waar alles staat.

[quote:1f9e944d0c="iPod Jimmy"]Boeiend als hij het zo kan terugvinden is er toch niks mis. Ook al zijn er snellere wegen. Maar ik raad je aan om gewwon eens in je mac rond te kijken zonder iets te verplaatsen natuurlijk :P. Dan weet je iig een beetje waar alles staat.[/quote:1f9e944d0c] Jaja, neem me maar in de maling!!

Natuurlijk heb ik dat gedaan. Zo stond de programmamap eerst gewoon in de root, tot ik er mee begon te slepen :?