Opgelost: telefoonsymbool in een lettertype?

Ik zoek het telefoonsymbooltje, liefst in een font. Iemand een idee waar ik dit kan vinden? Zat vroeger in m'n oude mac maar helaas, nu dus niet meer. Zoeken met de term telefoon, phone enz is niet erg effectief, dus daarmee ben ik ook niet verder gekomen.

Shift-5 of Shift-7 in ZapfDingbats?

Bedankt! Het was Shift 7!

Vanuit welk programma werk je?

In [b:102f328512]InDesign en Illustrator CS2[/b:102f328512] werkt het als volgt:
• menubalk Tekst > Glyphs;
• Het Glyphpalet wordt geopend;
• Kies een font, bijvoorbeeld “Zapf” of “Wingdings”;
[i:102f328512]Indien er een tekstkader actief is (knipperende tekstcursor in het tekstkader)[/i:102f328512]
• Dubbelklik op de Gewenste om deze te activeren in het tekstkader.

Het Glyph palet kan ook samengevoegd worden met de andere paletten, zodat je deze altijd bij de hand hebt.

Suc6

Ik was enkel opzoek naar een font waar dit symbool in zit, en heb het dus inmiddels gevonden (dank zij onno, ere wie ere toekomt!). Ik heb een behoorlijk uitgebreide set fonts geinstalleerd dus zoeken in fontbook was niet echt een optie. Het telefoontje is een eenvoudig symbooltje dat ik nu effies nodig had en om er nu zelf een te gaan designen vond ik een beetje te gek worden.

Eigenlijk is [url=http://www.macupdate.com/info.php/id/7813]Popchar[/url] wel onmisbaar :D

[quote:4e81a72507="Syndic"]Eigenlijk is [url=http://www.macupdate.com/info.php/id/7813]Popchar[/url] wel onmisbaar :D[/quote:4e81a72507]

jammer dat de nieuwe versie zo zuigt.

Daarom gebruik ik nog steeds lekker versie 2.1.2 :D

ik heb 2.2.1... wat is daar mis mee? :? of is er een nog nieuwere..?

[quote:f8a4abade4="marloez"]ik heb 2.2.1... wat is daar mis mee? :? of is er een nog nieuwere..?[/quote:f8a4abade4]

Yep… 3.0

[quote:6f4e284ae3="Syndic"][quote:6f4e284ae3="marloez"]ik heb 2.2.1... wat is daar mis mee? :? of is er een nog nieuwere..?[/quote:6f4e284ae3]

Yep… 3.0[/quote:6f4e284ae3]

iew

ik hou de oudere versie maar :stuck_out_tongue: