[opgelost] .torrent files

Als ik de werking van het protocol goed begrijp dan heb je .torrent files nodig om iets te kunnen downloaden. Hoe kom je dan aan de .torrent files?

Ik heb de zoekfunktie nog niet ontdekt in de Torrent clients.

@Moderator: Volgens mij is dit legaal, ik vraag alleen naar de werking van het protocol.

misschien via google :?

Die .torrent files kun je op diverse sites downloaden.

Een voorbeeld.

Een site met (voorzover ik weet) legaal te downloaden muziek:
http://www.legaltorrents.com/

Probeer het eens uit zou ik zeggen :wink:

Ook een goede site is ************ , wordt meerdere keren per dag ververst. Veel files, maar het legale aspect is je eigen verantwoordelijkheid... :sealed:

[b:f6158f0020]edit door maceddy:

Dit is een link naar een illegale site en is tegen onze policy, daarom link verwijderd![/b:f6158f0020]

[quote:bb215957e4="Ton Palmans"]Ook een goede site is ******* , wordt meerdere keren per dag ververst. Veel files, maar het legale aspect is je eigen verantwoordelijkheid... :sealed:[/quote:bb215957e4]ja grapjas..dat is dus zo illegaal als maar kan. wijzig je post dus ff :P

[url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=24771]en daar gaan we weer[/url] pfft lees het forum toch eens mee, aangezien we nu weer de discussie legaal of niet legaal is als je voor privegebruik downloadt.

Je zult alleen de stichting Brein tegen kunnen komen als je [b:21453a8541]uploadt[/b:21453a8541] volgt dan niemand het nieuws :sealed:

Shit, Sabine was me voor.

:wink:

Ik heb het al helemaal voorelkaar dankzij jullie hulp! Bedankt!!!

@Sabine en Esquare:

het doet er niet toe of de stichting Brein iets anders zegt dan een kamerlid, een geleerde of wat je er zelf van vindt.

Op DIT forum hebben wij regels. Dus het topic over torrents is prima, maar hier dus GEEN links naar sites waar je software kan krijgen die je eigenlijk hoort te kopen. Dat zijn ONZE regels, of er nu discussie in de pers is of niet.

Dank u.

[quote:705b5af99d="Ton Palmans"]Ook een goede site is ************ , wordt meerdere keren per dag ververst. Veel files, maar het legale aspect is je eigen verantwoordelijkheid... :sealed:

[b:705b5af99d]edit door maceddy:

Dit is een link naar een illegale site en is tegen onze policy, daarom link verwijderd![/b:705b5af99d][/quote:705b5af99d]

Ahhhh, OK excuus. Als rechtgeaarde maccer lees ik vooraf natuurlijk geen enkele handleiding, richtlijn of wat dan ook en ga gelijk aan de slag c.q. reageer gelijk. Helaas is dit in korte tijd (ik ben nieuw hier) dan ook al mijn tweede faux pas. Maar de huisregels wat dit betreft zijn me nu helder, en zal me er in het vervolg netjes aan houden.

Sry ngmls.

een beetje zelf uitzoeken (lees: google, apple.com, enz) kan heel geen kwaad hoor i.p.v. direct op een forum je probleem neer te flatsen ;)

[quote:44663f395a="colpolyp"]Dank u.[/quote:44663f395a]

Graag gedaan. Maar richt je giftige pijlen liever op degene die zo’n ‘verboden’ link in zijn bericht verwerkte. Sabine reageerde op het vrijwel automatische, maar onterechte gebruik van de term ‘illegaal’ in dit verband, en gaf daarbij terecht aan dat er al zo’n welles-nietes-draadje bestaat, en dat het dus weinig zinvol is er nog één te beginnen. Vandaar mijn bijval.

Dat een forum strikte regels op dit gebied hanteert, juich ik alleen maar toe. Maar dat betekent nog niet dat er te pas en te onpas ‘gele kaarten’ moeten worden uitgedeeld. Links verwijderen en slotjes toepassen lijkt me duidelijk genoeg. Al het overige is overbodige interessant-doenerij.