ophalen foto's uit iPod

Heb voor juist voor mijn verlof een iPod 20GB (4e generatie) gekocht als extra opslag voor mijn digitale foto's. Heb nu zo'n 300 foto's staan op mijn iPod. Ik wens deze nu te importeren op mijn computer. Hoe kopieer ik deze foto's van mijn iPod naar mijn windows-PC.

is geen windows forum he, maar verschijnt in op windhoos niet als externe disk?

Er zat toch zeker een gebruiksaanwijzing bij, of is hij van de vrachtwagen......? Het dikke deel van de gebruiksaanwijzing is meestal voor Windozen. http://manuals.info.apple.com/n/ipod/NLiPod_photo_gebruikershandleiding_N0190269.pdf

Uit de handleiding:

[quote:eecad1c703][i:eecad1c703]Foto’s op een Windows-computer importeren

Volg de instructies bij uw digitale camera of fotoprogramma. [/i:eecad1c703][/quote:eecad1c703]

Maar of je daar nou zoveel wijzer van wordt…

Is een beetje het probleem met Apple he, ze zijn behoorlijk beperkt in hun gebruiksaanwijzingen. Maar ja, met een Mac heb je ze ook eigenlijk niet nodig! :lol:

Ja, dit helpt weer niet echt he? De goede persoon stelt een hele directe vraag maar waar blijft het directe antwoord? Het proberen af te zeiken is veel te gemakkelijk en eigenlijk niet zo leuk meer. Wees blij dat iemand die windows gebruikt bij ons om raad komt vragen en beloon hem met een correct antwoord op de vraag s.v.p.

Patrick,

De simpelste methode lijkt mij om in de Windows verkenner de foto’s op je iPod
te selecteren en te slepen naar een plek op je hd waar je ze wilt hebben.

Heb je geen fotoprogramma met een importeerfunctie (= een andere methode)?

[quote:3ae6ef96e1="pinkie"]Ja, dit helpt weer niet echt he? De goede persoon stelt een hele directe vraag maar waar blijft het directe antwoord? Het proberen af te zeiken is veel te gemakkelijk en eigenlijk niet zo leuk meer. Wees blij dat iemand die windows gebruikt bij ons om raad komt vragen en beloon hem met een correct antwoord op de vraag s.v.p.[/quote:3ae6ef96e1]

Sorry, in dit geval was het inderdaad het dunne gedeelte van de handleiding.

In iTunes aanvinken : "gebruiken als harde schijf" bij ipod opties, en dan idd via verkenner.

Waarom wordt er hier eigenlijk altijd gezeken over windows?

[quote:879e74727d="pinkie"]Ja, dit helpt weer niet echt he? De goede persoon stelt een hele directe vraag maar waar blijft het directe antwoord? Het proberen af te zeiken is veel te gemakkelijk en eigenlijk niet zo leuk meer. Wees blij dat iemand die windows gebruikt bij ons om raad komt vragen en beloon hem met een correct antwoord op de vraag s.v.p.[/quote:879e74727d]

Volgens mij was dit een reeel antwoord hoor! Regelrecht geplukt uit de handleiding, dus ik weet niet met welk been jij vanmorgen uit bed bent gestapt…

JWB, vriend!