Opladen remote

Ik heb sinds vorige week een Macbook Pro. Er zat ook een remote bij. Die werkt perfect. Nu vroeg ik me wel af hoe die remote opgeladen wordt. Er is nergens plaats om deze te openen om bijvoorbeeld batterijen te vervangen.

Of zit er misschien een kernreactor in, waardoor de remote eeuwig meegaat. :wink:

onder de remote zal het mogelijk zijn om dat plaatje weg te drukken maar mij is het ook nog niet gelukt en mijn batterijen zijn al op dus miss heeft iemand een goede handleiding? :P

[quote:8d541fb878="ByteWarrior"]Er is nergens plaats om deze te openen om bijvoorbeeld batterijen te vervangen.[/quote:8d541fb878] Misschien toch de handleiding eens lezen ? Daar staat keurig in dat je de batterij kunt vervangen door de remote open te maken door met een pen o.i.d. op het kleine knopje aan de onderkant te drukken...

Onderop de :apple:remote zit een klein rond putje (knopje dingetje hoe je het ook mag noemen) druk daar even een pen of andere smal ding in en je zult zien dat er een batterijhoudertje uit floept. Suc-6 !

ok je was me voor...... :cry:

[quote:f628109e3d="unSOUND"]Misschien toch de handleiding eens lezen ?[/quote:f628109e3d] Dat roep ik zelf ook regelmatig, maar zelf doen ... ;-)

Bedankt voor de info!

[quote:3fe62583e2="ByteWarrior"]Of zit er misschien een kernreactor in, waardoor de remote eeuwig meegaat. ;-)[/quote:3fe62583e2] Er zit een 20x3,2 mm horlogebatterij in, dus die zal wel heel wat jaartjes meegaan — ik heb ongeveer zo'n zelfde maat batterij in m'n horloge, en na zo'n 9 jaar continu gebruik is die voor zover ik me kan herinneren pas voor de tweede keer vervangen … Ik heb dus het vermoeden dat die van de afstandbediening langer mee zal gaan dan de computer waar hij bij hoort :)