oplossen van tekst

Wat moet ik in office doen om tekst te laten verschijnen als ik er met mijn aanwijzer op kom dus een soort hyperlinks , dit heeft bijna iedere website en misschien is dit wel heel makkelijk voor een andere maar ik moet nog veel leren over de computer.Dus hij verschijnt als ik erop kom en als ik de aanwijzer verplaats lost hij weer op.

Bedoel je zo'n blauw lijntje d'r onder?

Bij mijn weten kan dat niet in Office (je kan wel een hyperlink maken hoor) maar volgens mij is dat verschijnen-en-verdwijnen een HTML functie die alleen goed wordt weergegeven in een browser en dus niet in Office…

dit kan in office, maar wat je feitelijk doet is een hyperlink aanmaken...

inset >> hyperlink >> screentip

je vind het bij screentip. waarom wil je dit? maak je in word je webpagina of is het gewoon voor de handigheid in je documenten? als het voor de handigheid is zou ik geen link opnemen als je de link invoegt, maar bijvoorbeeld een nummer invullen ofzo. vergeet niet de opmaak weer aan tepassen, anders is je tekst blauw en onderstreept.

Snap de vraag niet helemaal, maar als ik in word een document aanmaak en in de tekst verwijs naar een url dan wordt die vanzelf herkend en dus blauw en klikbaar...