Opmerkelijke klacht over Apple's M1 iMac duikt steeds vaker op

Er is een groep consumenten die een nieuwe M1 iMac aangeschaft heeft, die precies dezelfde klacht bij Apple achterlaat over het apparaat.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Ik heb echt geen goesting om als de kippen naar een computer te kijken. :wink:
Ik vond trouwens het vorige model eleganter.
En het feit dat dit toestel niet upgradeable is en zo moeilijk repareerbaar maakt het voor mij persoonlijk niet interessant.

Zo gaan alle iMacs er waarschijnlijk uitzien. Misschien dat je alleen aan een volgende Mac Pro nog zelf kunt sleutelen.

Mijn Mac Pro’s van 2009 zal ik dan maar zolang mogelijk blijven gebruiken. Daar is Mojave het eindstation en die krijgt volgend jaar geen security updates meer. Bankverrichtingen en aankopen zal ik vanaf 2022 op mijn laptop doen onder Monterey. Maar aangezien ik geen obscure of illegale sites bezoek zal ik mij weinig zorgen moeten maken op die oude machines.
Maar misschien komt er in de toekomst een betaalbaarder (kleinere) Mac Pro uit. :wink: