opmerkelijke Quark mailing: nu € 200 korting

Ja ja mensen. Quark stuurt mailingen rond: Koop nu de Xpress 5 upgrade en ontvang maar liefst € 200 euro korting. Kernpunten: Xpress kan nu in lagen werken, met tabellen, internetpagina's maken én beter printen.

Een upgrade van 4 naar 5 kost nu slechts 478.81 euro. En van 3 naar 5 831.81 euro (incl. btw)

En als u nu u emailadres ook aan quark geeft, ontvangt u bij uw bestelling een GRATIS gedrukte handleiding! (Doe maar wild).

Oh, one more thing: Dat het NIET werkt op OSX wordt niet vermeld. Dûh…

Mijn advies? Als je met Xpress wilt werken, wacht dan tot 6.0 OSX versie. En wees geduldig: De .0 versies vertonen altijd VEEL ‘schoonheidsfoutjes’. Wacht tot de .1 versie. Te verwachten: Ergens in 2004? Als Quark er dan nog is :wink:

Prachig hé? Ik krijg al minstens een jaar lang elke maand een Quark-mailing dat ik (afwisselend) kan upgraden naar versie 4 of versie 5.

Afhankelijk van welke versie ze aanbieden, worden er natuurlijk altijd kortingen geboden.

Ik ben blijven steken bij versie 3.3.2 en upgrade never nooit meer naar een nieuwere versie van Quark. Laat ze maar in hun sop gaar koken.

Wachten op de .1 versie? Laat me niet lachen! We wachten al anderhalf jaar op een OSX versie! Dus eerst nog even een half jaartje wachten op 6.0 OSX en dan nog een jaartje op 6.1 OSX? Doei!

XPress is voor mij dood… M’n klanten en de drukkers krijgen alleen nog maar InDesign documenten.

Ik heb net even bij Quark op de site gekeken en het wordt nog veel mooier: we kunnen nu een XPress 5.1 downloaden!

Dachten we binnenkort een 6.0 te krijgen, gaat Quark eerst het hele traject van 5.x updates nog eens afwerken.

Terwijl zo’n beetje elk servicebureau nog met 4.1 werkt- omdat ze niets zagen in de dure 5.0 upgrade - en verder iedereen zit te wachten op OSX versie, is Quark nu toe aan het opwaarderen van 5.0, waar niemand op zit te wachten.

Dat is ook een beetje het hele Quark probleem. Ontwerpers en DTP-ers werken met 5 en willen 6. Drukkerijen en servicebureau’s werken met 4 en willen dit het liefst blijven doen. Deze situatie moet natuurlijk een keer escaleren.

Maar heben ze niet de PLICHT eventuele kopers te melden voor het feit dat hun software het gewoon niet doet op OSX? Je koopt iets dat het gewoon niet (of via omwegen) doet.