Opmerkelijke Tiger installatie

Mijn broertje heeft gisteren, in navolging van mij, Tiger geïnstalleerd. De installer kiest automatisch voor een update, maar bij het afronden van de installatie kreeg hij een aantal vreemde vragen. Feitelijk dezelfde vragen (voor zover ik me herinner) die je krijgt bij een installatie (afronden daarvan) op een verse Mac. Zijn computernaam is nu ook anders. Hij moest zijn account dus opnieuw aanmaken. Het vreemde is echter dat al het andere gewoon nog op zijn computer stond. Ik vreesde namelijk dat per ongeluk een clean&install had plaats gevonden, maar dat bleek dus niet het geval. Heeft iemand een idee wat hier wellicht aan de hand is (geweest)!?

nee, maar doet het er toe?

[quote:b50f7199a5="Mendoza"]nee, maar doet het er toe?[/quote:b50f7199a5]

Ja, anders had ik de vraag niet gesteld.

Was bij mij ook het geval, en ik vond het ook vreemd. Nieuw wachtwoord kiezen, ik had echter vantevoren dubbel gecontroleerd of ik echt een upgrade deed. Toen ik m'n computer na de installatie weer opstartte, stonden alle bestanden er gewoon nog op. Inderdaad vreemd.

[quote:8b6338ba12="nma"][quote:8b6338ba12="Mendoza"]nee, maar doet het er toe?[/quote:8b6338ba12]

Ja, anders had ik de vraag niet gesteld.[/quote:8b6338ba12]

daar is niet per definitie een oorzakelijk verband . . . . :wink:

Ik denk dat je dan een Archive and Install heb gekregen ipv Upgrade.

Is het misschien een Bootleg? Dat zou al iets kunnen verklaren…