Opslag & iTunes vraag

Beste,

Ik heb een tweetal vragen waar ik niet helemaal uitkom.

1) Ik ben opzoek naar een (mooie) 2 of 3 TB externe hardeschijf om m'n films op te zetten. Deze moet voorzien zijn van (het liefst) een USB 3.0 aansluiting voor m'n iMac (late 2009) die ik nu heb EN een Thunderbold aansluiting voor m'n eventuele toekomstige nieuwe iMac met Thunderbold aansluiting. (Alles voor maximale bestands overdracht :D)

Heb al een tijdje zitten googlen maar word er niet wijzer uit helaas.

Time Capsule is geen optie, heb ik al om op te backuppen.

2) Ik heb een gigantische iTunes library van ongeveer 50.000+ nummers en heb ik waarschijnlijk, zoals zovelen ontzettend veel dubbele nummers. (hardcore, hardstyle albums met verschillende artiesten op 1 album zeg maar)

Als ik iTunes klik op 'Show duplicates' krijg ik een lijst te zien met alle nummers die dubbel zijn. (op verschillende albums staan)
Is het nu zo dat ik cmd+A kan doen en dan 'delete' zodat ie de hele lijst verwijderd of moet ik eerst in de lijst nog een selectie maken wat wel en niet weg kan?

Bedankt alvast!

Bas

Uiteraard moet je een selectie doen.

iTunes weet natuurlijk niet wèlke van de dubbele je wilt verwijderen.

En anders eindig je met helemaal niets, i.p.v. géén dubbele.

[quote=KarelWillem url=http://www.onemorething.nl/community/topic/opslag-itunes-vraag#post-2500805 time=1355661938]Uiteraard moet je een selectie doen.

iTunes weet natuurlijk niet wèlke van de dubbele je wilt verwijderen.

En anders eindig je met helemaal niets, i.p.v. géén dubbele.[/quote]

Maar dan verwijder je de nummers van verschillende albums toch... dan hou je halve albums over...?