Opstarten van instal.CD HELP!!!

Hoi allemaal,

Na een week van ellende om mijn AirPort/router/adsl verbinding na installatie van 10.3 werkent op mijn iBook te krijgen wat dus niet is gelukt heb ik besloten om 10.2.8 maar weer te installeren.
Na een schone installatie van 10.2.8 (archiveer en installeer) met behoud van alle instellingen heb ik opnieuw opgestart.
Alleen wordt mijn wachtwoord niet meer herkend, geen nood dacht ik dan maar opstarten via de instal. cd en het wachtwoord vernieuwen.
Maar nu wil mijn iBook niet meer opstarten vanaf de instal.cd (c ingedrukt tijdens het opstarten) want met welke cdrom ik ook opstart het macosx inlogvenster blijft maar verschijnen.
Ik heb het geprobeerd met de instal.cd 10.2, de orginele instal.cd van de iBook, de instal.cd MacOs 9.2, de drive 10 cdrom en ook met de cdrom van Diskwarrior maar geen van alle worden herkend tijdens het opstarten.

Wie weet de oplossing want nu is de iBook niet meer te gebruiken.

Groeten Peter

Hoi allemaal, Via een omweg heb ik toch mijn wachtwoord kunnen wijzigen door op te starten met de 'option' toets en dan een hardeschijf aan te wijzen. Het probleem met opstarten met de 'c' ingedrukt is nog niet opgelost.

groeten,

Peter

Kun je de opstartCD's ook niet selecteren in Systeemvoorkeuren-->Opstartschijf en dat hij op die manier de CD wel pakt? Werkt de drive verder nog goed? Je PRAM zappen (ALT, Appletje, P en R ingedrukt houden en na 3 keer Boing loslaten), helpt dat?

Het probleem was dat ik niet kon inloggen dus daardoor ook niet in de syssteemvoorkeuren kon komen. Pramzappen werkte ook niet, het enige wat wel mogelijk was was dat ik met option ingedrukt tijdens het opstarten een hardeschijf kon kiezen als opstartschijf, dus ook de instal.cd. Wat betreft de drive deze werkt nog prima.

Peter

Mogelijk is de Archiveer en installeer van Panther terug naar 10.2.8 het probleem en heb je een ├Ęcht schone installatie nodig, dus wis en installeer... En dan handmatig zaken van je backup terugplaatsen... :?

Ik heb ondertussen mijn hardeschijf gewist en een geheel nieuwe install. gedaan en ben nu bezig om de backup terug te plaatsen en alle andere prog. Erg veel werk maar het is niet anders.

Bedankt voor de reacties.

Groetjes Peter

Succes! :|