Option????

Beste mede forumleden,

Hier weer eens een vraagje van mij, blij dat ik ondertussen aan de Apple zit, wel met Paralles en windows, nouja voor me Genealogieprogr. dan, maar ik heb een vraagje, ik heb schijnbaar een foto beveiligd, die wil ik nu verwijderen, doch ik krijg als opdracht, dat ik op Option??? moet drukken en gelijk tijdig op verwijderen moet drukken, oke maar wat is dan die Optionknop?? heb al verschillende geprobeerd maar lukken wil het nie, alvast bedankt weer voor de hulp.

Een Switcher.

Als ik het niet mis heb is de option knop een alternatief voor de alt knop bij windows.

Correct me if I’m wrong (zelf nog geen mac).

ja dat zou dus best wel zo kunnen zijn maar welke knop is dat dan dus, dit alles gewoon onder Leopard en niet onder windows dus, er staat dus houd de OPTIONKNOP ingedrukt terwijl u leeg prullemand kiest, maar goed welke knop is dat dus die OPTIONKNOP????????

da alt knop dus (de knop tussen ctrl en  links op je toetsenbord)

er staat op diezefde knop ook een tekentje met een raar kronkeltje in de volgende vorm

____</p>

dat heb ik geprobeerd maar krijg helaas dat fototje niet verwijderd, hij blijft zeggen druk op de optionknop en kies leeg prullemand, maar goed bedankt voor het meedenken het lukt nog wel

en alt-shift-command-backspace indrukken tegelijkertijd? Dan leegt de prullenbak ook.

al eens geprobeerd om de beveiliging te verwijderen door in het info venster (aanklikken en daarna:  + i) onderaan de foto zo in te stellen dat je volledige bevoegdheid hebt?

oh oh oh wat voel ik me toch zo af en toe dom, valt ook niet mee na 25jr. windows hoor, het is echt allemaal erg wennen en zoeken, maar heel erg bedankt dat was natuurlijk ook de oplossing, appeltje(nouja gek teken in mijn geval) + i beveiliging weg en opgelost, wat kan het toch simpel zijn als je het maar weet he hahaha, dus nogmaals bedankt!!!

graag gedaan :) had zelf die hulp in het begin kunnen gebruiken, dan had ik er niet zelf zoveel naar moeten zoeken (in mijn windowsbestaan was er van communities veel minder sprake, ondanks de veel grotere markt) achja, na zelf zoeken eer je ook veel (zolang je maar niets verkl**t tenminste :D

Overigens klopt die top van de option toets ook niet... De prullenmand legen met de alt toets ingedrukt is voor een hele andere handeling, namelijk het veilig legen van de prullenmand, niet voor het geforceerd legen van de prullenmand.