Orphan menu in Encore CS4

Mensen,

Ik heb na het checken van mijn project de melding dat ik 2 zogenaamde oprhan files heb.
ik gebruik ze niet…dus ik kijk even in al mijn timelines,menus, etc. waar die 2 files staan om ze weg te gooien…het leuke is dat ik ze nergens zie, ze staan er gewoon niet tussen.
ik ga dus naar de encore folder van mijn project, daar staan ze wel. daar heb ik ze vervolgens verwijderd en ook de prullenbak leeggegooid, maar ik krijg nogsteeds die melding.
erg vervelend, want door die melding hangt hij steeds en kan ik mijn dvd niet branden.

nadat ik mijn project opnieuw check, krijg ik weer de melding , ik ga nu weer naar het ‘menu’ kopje in cs4…aangezien ik aan het symbool kan zien dat het om een menu gaat…daar staan nu ineens wel die 2 files.
kijk ik vervolgens in de folder in de finder… staan ze er niet omdat ik ze zojuist heb verwijderd…toch geeft Encore ze nu weer.

Goed!, ik denk dat verwijder ik ze gewoon uit de menus is Encore…ik klik op 1 van de 2 orphan menus en Voila!.. Encore klapt er uit.

Weten jullie hoe ik dit op kan lossen? het zou echt vreselijk zijn als ik helemaal opnieuw moet beginnen, aangezien het een week werk is en een enorm groot project betreft.

Je zou me enorm helpen.

Jouw vraag is beantwoord op een ander forum.

http://www.macminds.net/viewtopic.php?pid=110645#p110645