Ik heb net OS 3.0 voor iPod Touch geinstalleerd en wat je krijgt zijn
Search
Landscape keyboard (maar niet in search)
Shake to shuffle.
Wat je zeker niet krijgt is Voice Command en Voice Over die in de nieuwe Shuffle zit.
Ik heb net OS 3.0 voor iPod Touch geinstalleerd en wat je krijgt zijn
Search
Landscape keyboard (maar niet in search)
Shake to shuffle.
Wat je zeker niet krijgt is Voice Command en Voice Over die in de nieuwe Shuffle zit.
Erg suf ja, dat die landscape-functie dan opeens niet in Search blijkt te werken.
Lekker consequent.
Best wel vreemd eigenlijk dat je €9,95 moet betalen voor die functies. €3,95 zou eigenlijk een betere prijs zijn geweest vind ik persoonlijk.
Het kostte maar €7,99.
(En je vergeet Copy / Paste plus alle extra SDKs…)
Excuus, ik bedoelde inderdaad €7,99. Maar dan nog, ik vind die prijs nogal vrij veel voor wat je ervoor terugkrijgt. Zo zullen er nog wel meer zijn die dat vinden...
Je krijgt wel iets meer dan de genoemde zaken zoals hierboven hoor.
Knip en plak
Meer functionaliteit in Safari
Meer functionaliteit in Agenda
Syncen van Notities
Shake Shuffle
Mobile Me extra’s (reminder; nog even uitzoeken)
en vast nog meer…
Het heeft niets te maken met weinig krijgen voor je geld .. de regel is dat Apple een minimaal bedrag moet vragen voor elke iPod touch update. Het lijkt erop dat dit minimaal $ 9,99 / € 7,99 moet zijn. Gezien er voor de iPhone maandelijks wordt betaald vervalt de regel ..
landscape keyboard is wat ik heb gezien alleen in Mail en notities. Zowiezo niet in kalender.
Ik heb nog niet geupdatet, maar hoe bevalt Shake to Shuffle? Lijkt me een geinige feature.
En zijn er al app’s in de App Store voor iPhone OS 3.0?
[quote:55c1796456="me.com"]Excuus, ik bedoelde inderdaad €7,99. Maar dan nog, ik vind die prijs nogal vrij veel voor wat je ervoor terugkrijgt. Zo zullen er nog wel meer zijn die dat vinden...[/quote:55c1796456]
Ligt er een beetje aan hoe je je iPod Touch gebruikt.
Gebruik zelf voornamelijk de Agenda / Contacten / Mail & Muziek functies.
Vind Spotlight wel erg handig om makkelijk iets te zoeken.
Mail in landscape modus e.d.
Daarnaast, hoe vaak komen er nou nieuwe versies uit ?
vind 8 euro voor een hoop functies best mee vallen.
[quote:9310e823a6="KarelWillem"]Je krijgt wel iets meer dan de genoemde zaken zoals hierboven hoor.
Knip en plak
Meer functionaliteit in Safari
Meer functionaliteit in Agenda
Syncen van Notities
Shake Shuffle
Mobile Me extra’s (reminder; nog even uitzoeken)
en vast nog meer…[/quote:9310e823a6]
Dat klopt. Alleen de helft van de nieuwe features heb je weinig aan tenzij je dicht bij een wifi hotspot zit. De voice command van de 3Gs was wel wijs geweest. Zal vast wel in iPod Touch 3G zitten.
[quote:41de300cd0="BloomPod"]Ik heb nog niet geupdatet, maar hoe bevalt Shake to Shuffle? Lijkt me een geinige feature.
En zijn er al app’s in de App Store voor iPhone OS 3.0?[/quote:41de300cd0]
word snel oud, en op de fiets heb ik geen zin om de ipod uit mijn zak te halen om te shufflen. Of ik moet tegen een paal aanrijden
De Skype app geeft een foutmelding dat ie het OS niet kent... :-(
EDIT: de tweede keer opstarten van Skype gaat zonder foutmelding.
Ik las iets van iDisk en MobileMe.
Maar daar vind ik nog niets van terug(?)
Die iDisk staat nog steeds op ‘Coming Soon’.
Bij mij (eerste generatie iPod touch) ging die de update gelijk downloaden zonder een vraag naar betaling. Bij OS2.0 moest je hem echt via de iTunes Store aanschaffen, maar nu kwam die gewoon toen ik op zoek naar update drukte. Ik heb toch niet stiekem toch opeens wel betaalt lijkt mij? Ik ga m nog even niet installeren, ik wacht even op de jailbreak...
Meer functionaliteit in Agenda ...
Hij is nog net zo kleurloos (plaatjes beloven wat meer mogelijkheden). En daarnaast syncte ik al via exchange. Dus begrijp niet alle commotie. Of zie ik nu echt dingen over het hoofd
gribbel (IpodTouch 1e generatie)
Meer functionaliteit in Agenda ...
Hij is nog net zo kleurloos (plaatjes beloven wat meer mogelijkheden). En daarnaast syncte ik al via exchange. Dus begrijp niet alle commotie. Of zie ik nu echt dingen over het hoofd
gribbel (IpodTouch 1e generatie)
Shake to shuffle: belachelijke functie, op Gizmodo vergeleken ze het al met het breken van een kattennekje. :P Ik krijg er nu al een shuffle-elleboog van (met als extra optie op lange termijn: apple-artrosepols). Safari loopt sneller, zoeken is wel leuk, notities syncen en copy/paste zijn erg handig. Agenda ziet er bij mij hetzelfde uit.
Duur? Dan haal je toch de GM af.
Maar dan moet je wel al je muziek handmatig terugzetten (en daar had ik deze keer echt geen zin in).
[quote:d3d2956ada="koenvdvoort"]Bij mij (eerste generatie iPod touch) ging die de update gelijk downloaden zonder een vraag naar betaling. Bij OS2.0 moest je hem echt via de iTunes Store aanschaffen, maar nu kwam die gewoon toen ik op zoek naar update drukte. Ik heb toch niet stiekem toch opeens wel betaalt lijkt mij? Ik ga m nog even niet installeren, ik wacht even op de jailbreak...[/quote:d3d2956ada]
Bij mij was het ook en er is niets afgegaan!
[quote:db8e5123b0="MoNdO GeNeRaToR"]Shake to shuffle: belachelijke functie, op Gizmodo vergeleken ze het al met het breken van een kattennekje. :P Ik krijg er nu al een shuffle-elleboog van (met als extra optie op lange termijn: apple-artrosepols). Safari loopt sneller, zoeken is wel leuk, notities syncen en copy/paste zijn erg handig. Agenda ziet er bij mij hetzelfde uit.
Duur? Dan haal je toch de GM af. (
Maar dan moet je wel al je muziek handmatig terugzetten (en daar had ik deze keer echt geen zin in).[/quote:db8e5123b0]
Hoe installeer je zo’n GM?