OS kopen in the VS

Ik vertrek as zondag voor een paar weken naar de VS, als ik daar nu een OS koop (alleen al omdat het een stuk voordeliger is) kan ik dat dan op mijn iMac 17 inch installeren zonder problemen?

:oops: misschien een domme vraag… maar toch :oops:

[quote:1526670201="Shyos"]Ik vertrek as zondag voor een paar weken naar de VS, als ik daar nu een OS koop (alleen al omdat het een stuk voordeliger is) kan ik dat dan op mijn iMac 17 inch installeren zonder problemen?

:oops: misschien een domme vraag… maar toch :oops:[/quote:1526670201]

Tuurlijk kan dat, heb ik zelf ook gedaan met de 10.2 update. Werkt prima. Geen enkel probleem. Kan je ook een Panther voor mij meenemen? :wink:

[quote:bae0f3fd59="dick0265"] Tuurlijk kan dat, heb ik zelf ook gedaan met de 10.2 update. Werkt prima. Geen enkel probleem. Kan je ook een Panther voor mij meenemen? :wink:[/quote:bae0f3fd59]

Als die dan toch uit zou mogen komen, (wat zeker niet het geval is) dan breng ik gelijk een hele doos mee, zo een prijsverschil joh.
FF lekker winst maken :lol:

kun je de taal dan ook in het NL instellen ?

geen enkel probleem, onze macjes komen allemaal uit de states

[quote:cb7fc9d4b0="Neo_Piko"]kun je de taal dan ook in het NL instellen ?[/quote:cb7fc9d4b0]

Ja.

De schijfjes niet in ALU verpakken tegen de röntchenstralen?

Wat kost een OS als ik het vanuit de VS laat komen incl. verzend en eventuele import kosten? Als dit echt scheelt haal ik 10.3 daar mooi.

Heeft iemand al enig idee of 10.3 goedkoper is voor jaguar gebruikers of betalen we de volle prijs?