[OS X 10.2.3] Letters in Dock lopen door elkaar

Zomaar zonder aanleiding zijn ineens de letters in mijn Dock door elkaar gaan lopen...

[img:e203d34f58]http://www.folosa.com/macosx/public/img-1042750701.gif[/img:e203d34f58]

Kent iemand dit verschijnsel en beter nog; weet iemand de oplossing voor deze bug?

Het vreemde is dat het niet bij alle toepassingen is, en ook de lengte van de naam van de toepassing maakt niet uit. “iTunes” loopt bijvoorbeeld ook door elkaar, terwijl “Photoshop Elements 2.0” weer normaal is. Om precies te zijn heb ik het met de programma’s die NU in mijn dock staan alleen met:

Proteus
Mail
Safari
QuickTime Player
iTunes

Heel eigenaardig…

Uitloggen > Inloggen help vaak bij zo'n vreemde toestanden.

[quote:9df3148fc8="michelvdb"]Uitloggen > Inloggen help vaak bij zo'n vreemde toestanden.[/quote:9df3148fc8]

Vooruit dan maar… Deze iMac draaid al weken zonder ook maar 1 keer te hebben moeten uitloggen, zal het eens proberen… tot zo! :slight_smile:

[2 minuten later…]

Tsss… wat kan het leven toch simpel zijn, was inderdaad de oplossing. Ik ben zo gewend aan een computer die nooit vast loopt en niet opnieuw hoeft te starten dat ik daar helemaal niet aan had gedacht! Bedankt! :slight_smile: