Os X.2 = Build 6C115a - but no code changes

Volgens [url=http://www.thinksecret.com/news/jaguar6C115a.html]dit[/url] artikel van thinksecret is Jaguar 6C115a build.

De verschillen tussen 6C115 (de Golden Master (GM) die overal te vinden is op het internet) en 6C115a is een textbestand.
De code zelf is niet gewijzigd.

Het was dus al een week mogelijk om te draaien op Jaguar. Toch ga ik zelf liever voor de originele versie. Het originele Apple spul is veel mooier, en dan krijg je tenminste nog support.

MVG
EJ

6c115 is circuleert al een maand op 't net. Maar dan heb ik toch wel mijn bedenkingen over 10.2 want heel veel mensen klagen over 6c1115. Er zouden dus veel bugs inzitten en ze dachten dat die er uitgingen zijn in 10.2 Wie heeft er hier 6c115?

Zeg nou niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb... :p Iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar...ik blijf gewoon nog ff op 10.1.5 totdat de meeste bugs die in Jag zitten (en die zitten erin...) verholpen zijn (waarschijnlijk in Mac OS X 10.2.2). Zo'n pre-release is leuk als je er een goed teststation voor hebt. Niet op je dagelijkse werkstation vind ik veeel te link, maar ja da's mijn mening... :p

Tja maar in 10.2 zijn de bugs uit 10.1.5 dan weer wel uit  :p

Bugs? Heb eerlijk gezegd weinig last van bugs in 10.1.5..meeste problemen geeft Classic (lees QXP en Illustrator 9)...loopt verder als een zonnetje...

Je bedoelt als een regenboog-balletje  ;)

Ik wil die beta wel proberen... gewoon voor de lol :) heb alleen cd2 helaas :(