OS X Mavericks ook als iOS Developer?

Ik zit er over te denken om een Developer te worden van Apple. Vooral om de previews enz te kunnen downloaden, maar het lijkt mij ook wel leuk om een keer een app te maken. Maar kun je ook als je een iOS Developer bent de preview van OS X Mavericks downloaden? Of omgekeerd, een Mac Developer de preview van iOS 7?

Alvast bedankt.

By the way dit moet ik even kwijt: Ik vind het logo van Safari en Stocks en GameCenter (al helemaal) echt spuug lelijk. Bij Safari denk ik aan de modus dat de kleuren zijn omgedraaid en bij Stocks idemdito, en GameCenter is gewoon een flop.

Nee dat kan niet.

Tenzij je twee keer $99 wilt betalen.

Ik heb gisteren ook van Koen te horen gekregen dat het niet kan. :wink: (Was ff vergeten dat er 2 verschillende dev abbo’s zijn.)

Ik zou voor iOS dev gaan, Mavericks kan je via TPB downloaden en via Virtualbox, of iets anders, proberen. Bij iOS gaat dat moeilijker.

-Koen was mij voor-

Hmmm… Jammer, maar hoe kom je daar dan aan? Op die illegale manieren of is er ook een dergelijk legale manier? Heb eerlijk gezegd niet zoveel zin in een MacBook die niet meer werkt door een virus die je gratis bij de download kreeg :stuck_out_tongue: Of dat je PER SÉ moet inloggen als een Mac Developer en niets anders meer kan? Kun je trouwens als iOS Developer ook op de Beta van iCloud inloggen?

Zijn er ook Mac Developers die dit lezen? Zo ja, zou een van jullie mij dan aan het bestand kunnen helpen of gaat dit allemaal automatisch dat je niet eens een bestand krijgt?

Als je niet zoveel zin in een Mac hebt die ineens niet meer werkt, dan installeer je daar geen beta software erop.
Beta software betekent dat het nog niet af is. Ze geven de developers nu die software, zodat er straks wat apps zijn die er goed op draaien.

En daarbij is het dus een beta voor developers, ben je dat niet, is ie niet voor jou bedoeld en is het illegale software. En hulp om aan illegale software te komen, bespreken we hier niet.

Daarom gaat dit topic op slot.