OS x wil niet opstarten (wel / niet)

Ik heb al een paar dagen problemen met OS x 10.3.x. Ik heb een B/W 450 Mhz met 1gb geheugen, mijn hardeschijf is in drie gedeeld, een met 10.3 van 32 gb, een met 10.3.1 van 18gb en een met OS9.2 van 25 gb. Ik heb OS x opnieuw geinstalleerd maar hij start niet altijd op, zelfs als ik de installatie CD met de C toets ingedrukt gebuert niets, scherm zwart, ook met de optie toets ingedrukt bij opstarten. Maar met een OS9 opstart CD lukt het wel met opstarten. Soms lukt het wel om vanuit OS9 om OS x aan de praat te krijgen door middel van opstartschijf kiezen in de regelpaneel.

Weet iemand wat hier aan de hand is?

Ferdia

Ik heb ook een keer zo'n akkefietje gehad en toen bleek heel suf dat mijn beeldscherm op zijn donkerst stond (dat is zo goed als zwart). OS9 heeft die instelling anders opgelost. Dat zou het kunnen zijn. Gewoon blind inloggen en dan een paar keer op het zonnetje drukken...

Ik dacht in de eerste instancie dat het de beeldscherm was maar gezien dat de lampjes aan mijn USB hub uit ging een paar seconden naar opstarten wist ik dat het mijn beeldscherm niet was.

Bedankt
Ferdia