OSX Agenda - niets meer te wijzigen gedeelde agenda's

Vraagje... Sinds de update naar Mountain Lion kan ik geen afspraken meer toevoegen in gedeelde agenda's, wel zie ik alle afspraken gewoon staan. Dit kon voorheen wel gewoon. Op de iPad en iPhone kan het nog wel. Heb ik iets gemist? Moet ik dit misschien ergens aanvinken oid?

Ik loop zelf ook constant te kloten met ical. Dubbele afspraken, verjaardagen die er ineens 6x in staan, een zoekfunktie die ical laat crashen etc. ik maak elke week een back-up vanuit ical en in geval van problemen zet ik die terug en sync de laatste afspraken van mijn ipad. Dan gaat het meestal weer een tijdje goed.
Jouw probleem ken ik niet, maar ik kan je evt. nog wel 20 andere spookgedragingen van ical vertellen (wwar ik overigens ook geen andere oplossing voor heb dan de hier genoemde. Bij mij is alle ellende begonnen met iKloot, eh.. ik bedoel iCloud.
:sick:

@INiels: krijg je een foutmelding als je een afspraak probeert te maken in een gedeelde agenda?

Ik ben al een poos bezig met een AppleCare techneut om dit probleem op te lossen in een zakelijke omgeving. Zoals het er nu uitziet wordt het begrip 'gedeelde agenda' niet meer ondersteund door ML (en blijkbaar ook niet meer door Lion Server), maar moet je gaan werken met zgn. gedelegeerden, gebruikers die in jouw agenda mogen lezen en schrijven. Na de herfstvakantie ga ik alle werkstations langs om de instellingen aan te passen. Dan weet ik meer.

Hi Goodheart. Ik zie helemaal geen gedeelde agenda's meer als ik iets wil toevoegen, alleen die van mijzelf. Op m'n iPhone en iPad gaat het wel... Heel vreemd... Het is inderdaad sinds de update naar ML. Lijkt me heel vreemd als het ineens niet meer word ondersteund door ML. Als je meer weet hoor ik het graag! Thnx alvast en succes.