OSX crash en Wacom

Het heeft even geduurd voor ik erachter was:Bij het uitdoen van OSX(10.1.5) op mijn PWbook(G4) crashte de computer en verscheen een blauw scherm met kernelfoutmeldingen(in welk systeem heb ik dat al eerder gezien??).Computer uitzetten.Bij het opnieuw opstarten ,no problemo alles loop als een zonnetje.Bij het uitzetten soms wel en soms niet een crash.Hetzelfde probleem deed zich voor bij het switchen via opstartschij naar OS9.Randapparatuur(oa Wacom intuos 2.losgetrokken.Geen crashes.OSX(10.1.4) opnieuw geinstalleerd het probleem bleef.In het kernelscherm stond iets van "appletracer>usb..Uit verhalenvan anderen wees dit in de richting van een USB probleem.Bij wacom een nieuwe driver gevonden (let op:4.7.2-5) geinstalleerd en probleem opgelost(slik). Torz

u heeft duidelijk geen mac er is geen enkele mac die een blauw scherm geft als er een kernel panic is kernel panics komen vaak als je er iets te snel uit je USB of firewire haalt. Alleen windows heeft blauwe schermen

je moet die wacom er ook indoem voor dat u hrm opstart niet tijdens

Volgens mij is er maar een titanium computer op de markt.En het scherm was echt blauw ,bij windows is dat blauw met witte letters als ik me niet vergis,dit was blauw met witte letters in zwarte balkjes.