'Oud' model Macbook

Hallo,

Ik heb al heel wat gekoekelt en hier gezocht, maar helaas tot op heden niets gevonden.

Ik ben namelijk op zoek naar een firma die de ‘oude’ Macbook modellen verkoopt en er dus korting op geeft. Wie kan mij aan een adres helpen?

Of zijn de verschillen zo groot, dat het ‘gat’ tussen het nieuwe model en het oude model makkelijk gecompenseerd kan worden door toch even wat extra geld uit te geven?

Alvast bedankt voor jullie advies.

gr.Richard

je bedoelt de core duo versie? Of misschien zelfs de iBook? Kan je geen specificaties geven van wat je wilt?

Ik doel op het Macbook van voor het huidige model. Ze zijn natuurlijk recentelijk vernieuwd. Dual core idd...

De meeste applecenters hebben deze nog wel liggen, gewoon vragen. Anders hebben ze ze vaak nog wel bij mail-a-mac bijvoorbeeld.

Veel succes!

Ik heb even de bekende kanalen voor je afgespeurd en de conclusie is dat het te lang geleden is dat de MacBook is ge-update om nu nog oude modellen voor een lagere prijs te kunnen kopen, en dat het nog net iets te vroeg is om het huidige model goedkoper te krijgen omdat de update pas tegen de kerst wordt verwacht (buyersguide.macrumors.com)

Desalniettemin toch een actie gevonden vanaf 31 oktober, waar je in iedergeval een paar tientjes op verdient, en hoe meer animo hoe lager de prijs.

Check het hier uit.

Supertip! Dank je.

Ik heb er eentje...de eerste van dit forum zelfs... 8)...is goud waard...wat heb je ervoor over?? Wel gepimpt inmiddels met 2GB geheugen en een harde schijf van 160 GB.

Je kunt ook kijken op www.tweedehandsmac.nl. Ook de Mediamarkt heeft vaak wel oudere modellen liggen want die verkochten ook nog de iBook toen de MacBook al weken leverbaar was in Nederland. De iBook was toen zelfs duurder dan de MacBook!

Ik ga voor de tip van huinkroese. Ik wil namelijk wel een nieuwe. Maar bedankt voor de tip :-)