Oude airport toestellen dood...?

Op zeer korte zijn zijn de airports van een vriendin, van een vriend en van mij thuis uitgevallen. Alledrie waren ze van de eerste generatie.

Het begon met uitvallen na x aantal minuten internetten. De airport moest dan even van het lichtnet gehaald worden om terug te werken. Maar nu zijn ze helemaal dood. Er branden alleen nog maar rode lichtjes, en online komen doen ze helemaal niet meer.

Kan dit te maken hebben met nieuwe software die geïnstalleerd wordt? Iemand een suggestie of zelfde ervaring?

Ik heb ook heel af en toe hetzelfde probleem. Maar je moet wel de basisstation met de nieuwste update voorzien te zijn, dan werkt ie weer gewoon

Kun je de airport nog wel pingen cq. anderzijds benaderen?

Soms. Laatst heb ik nog kunnen inloggen met het Airport Hulpprogramma maar dat lukt zelden...

Ik heb er ook regelmatig last van. Een keer ook gehad dat er alleen maar rode lampjes bleven staan. Toen heb ik eerst de resetknop onderop 30 sec. ingedrukt gehouden. Daarna mijn iBook via ethernet aangesloten op de airportbase en toen via die weg en de airport admin utility de basis weer geprogrammeerd. Nu doet ie het weer, maar hij begint weer steeds vaker af te sterven... Ik wil dit niet steeds blijven herhalen. Dan maar over naar eeen extreme basis. We hebben hier ondertussen 2 machines met een extremee kaart, dus... :roll:

Ik heb dat ook meegemaakt. Eerst valt af en toe de verbinding weg. Dan opeens helemaal niks meer. Inderdaad ook de 3 rode lichtjes. Ik heb toen ook geprobeerd om 'm te resetten en dan via ethernet te benaderen. Niks werkte nog. Uiteindelijk toch maar een nieuw basisstation gekocht. Hopelijk gaat deze langer mee!!