Oude floppy's converteren

Hey iedereen,

Ik zit met een klein probleempje, Iemand die ik ken heeft mij een hele hoop oude mac diskettes gegeven en die wil dat ik die omzet naar pc. Nu zoals jullie allemaal weten zit er bij een g4 geen diskettedrive bij en ik wil eer geen aanschaffen want ik gebruik het toch niet. Dus nu zou ik eigenlijk gewoon een programma moeten hebben voor op mijn pc (shame shame shame) dat ik die flops kan lezen en dan kan omzetten. Want zoals jullie allemaal weten Pc—> mac easy as ####. Mac—> pc…  :( .
Iemand voorstellen van een leuk progje btw. Freeware is altijd mooi meegenomen he.

Grreeeeeetzzzzzzzzz,
Jay

Euhm, je wil die diskettes gewoon naar PC-formaat formatteren? Ik denk niet dat je daar een speciaal programma voor nodig hebt. Gewoon de diskettes in je PC steken en formatteren... ? Er bestaat wel een programma voor PC's, "TransMac", waarmee je Mac-floppy's kan lezen en schrijven, maar niet omzetten naar PC. Voor dat programma kijk je [url=http://www.asy.com/]hier[/url] maar eens (shareware maar je kan het wel gelimiteerd gebruiken zonder registratie).

Grtz,

Paul

eh... natuurlijk bedoelde ik lezen en schrijven... Dumb ol' me toch bedankt nu nog hopen dat het lukt hey