Oude IOS app installerenop oudere iPad?

Hoe kan ik een oudere IOS app ivm met verouderde IOS toch installeren op een oudere iPad.
Terwijl de nieuwere versie van de app al in mijn iCloud staat omdat dat geïnstalleerd is op een nieuwe iPhone ?

De enige manier die ik kan bedenken zou zijn door een ander iCloud account te gebruiken op de iPad.
De kans is echter groot dat je een foutmelding krijgt dat jouw iOS/iPadOS voor de betreffende app te oud is. Kwestie van proberen.

Door die app gewoon opnieuw te downloaden op die iPad. Als het goed is, krijg je dan de vraag of je een oudere versie van de app wilt installeren. (Dit werkt niet altijd bij iedere app, maar bij een aantal wél.)

Nou bij deze dus niet heb al geprobeerd om via oude iTunes op oud laptopje die oude versie te downloaden maar dan schijnt toch ergens in je iCloud te staan dat er dus een nieuwere versie is.
Dus daarom wou ik dus ook hem helemaal kunnen verwijderen uit iCloud (zie andere post)

Niet op je laptop downloaden, maar direct op de (oude) iPad zelf!

Ook dat werkt niet want op een of andere manier is er ergens in je iCloud dat er al een nieuwere versie op m’n iPhone staat, dus er wordt alleen die nieuwe versie opgehaald

Onze iPads zijn momenteel helemaal bij de tijd, dus ik kan het zelf niet meer testen, maar vroeger heb ik op deze manier wel eens oudere versies van apps op een oudere iPad geïnstalleerd.

Eh…?