Oude iPad uit support profile verwijderen lukt niet

Ik heb een nieuwe iPad gekocht, en probeer de oude nu uit mijn profile te verwijderen, omdat ik hem aan mijn zoon geef die een eigen apple id heeft.

Als ik hem opzoek in mijn Apple Support Profile, dan klik ik op het knopje "Unregister". En dan krijg je de keuze of je het zeker weet, en dan moet je nogmaals op de knop "unregister" drukken.

Dan krijg ik de tekst:

"We're sorry, but we are unable to complete your request at this time. Please try again in a few minutes."

Dat probeer ik al een paar dagen, maar steeds hetzelfde resultaat.

Ik had nog een oude iPod Nano 2gen liggen, en die stond nog niet in mijn profile. Die heb ik daar ingevoerd, dat lukte prima, en daarna heb ik geprobeerd hem te verwijderen. Maar dan krijg ik hetzelfde bovenstaande zinnetje, "unable to complete" enzovoort.

Heeft iemand een tip hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen?

Exact hetzelfde probleem hier met mijn iphone 4. Kan deze ook niet verwijderen (al weken niet), terwijl mijn ipad geen probleem was.... wie heeft de gouden tip?

Goud heb ik niet.... maar ik kreeg het voor elkaar door Apple Support te bellen, die hebben toen de wijziging aangebracht.

Misschien moet je de oude iPad eerst helemaal uitloggen, dwz. in de iTunes store, iCloud, Find my iPhone etc. Dan reset naar basisinstellingen en dan pas unregister. Het is maar een gok.