Oude iTunes logo terug?

Is er een optie dat je het oude logo terug krijgt?

Niet automatisch maar met een customize programma moet dat wel lukken.

Bijvoorbeeld Candybar:

www.panic.com/candybar

ja kan...op de piraten/ boot staat een handig Reicon iTunes :lol:

piraten/ boot? tpb?

yup/..deze dus..en het is te vertrouwen.
[img]/uploads/community/a8b615788e4b3244d3d0546301e0743d975dc8a6_0.png[/img]

Damn dat nieuwe logo is fucked up lelijk.

inderdaad...beetje erg windhoos viesta ding...:lol:

ach, gewoon even wennen

Nee... die oude was mooi. :sick:

Vind niet alleen het logo lelijk. Het nieuwe uiterlijk is ook maar saai! Alles grijs en lijkt allemaal gedisabled. Verschrikkelijk. Ben weer terug gegaan naar iTunes 9.2. :-)

Echt spannend is het beeldmerkje i.d.d. niet, maar mij stoort het totaal niet. Even wennen en klaar alweer. In het oude logo word een CD getoont. Wellicht vindt Apple CD's niet iets meer van deze tijd en daarom minder bij Itunes passen i.v.m. de toepasbaarheid van MP3 spelers tegenwoordig? Just a hunch...

waarom niet het oude icoontje downloaden, appeltje + i op de iTunes.app, en het oude icoontje over het nieuwe icoontje plaatsen?

Ik vind het nieuwe logo eigenlijk niet zo lelijk, en het ontbreken van kleur in iTunes zelf vind ik een verbetering.

Is dit dan niet gewoon te doen door iTunes te selecteren in Finder en dan voor Toon Info uit het archief te kiezen. En dan welker willekeurige google search op iTunes loge hier in te plakken?

ik snap het niet. Steve Jobs zei over het logo: iTunes gaat niet meer om cd's, dus we hebben de CD uit het logo gehaald. Maar iTunes gaat ook over filmps, apps, etc. dus waarom die er niet in?

@appletaart: Je snapt de werking van een icoon. Het moet simpel zijn, zodat je het gelijk herkent. Als je films, apps, muziek en meer in 1 icoon wilt verwerken, dan gaat de werking van een icoon verloren.

Ik vind het wel een mooi icoon. En volgens mij geldt hier ook weer de gewenningsregel. Gewoon een tijdje laten staan en je ziet dat je er vanzelf van gaat houden.
Maar toch. Er staat inderdaad nog steeds een muziek noot in en dat dekt niet de gehele lading. Maar aan de andere kant. De muzieknoot is een element wat al sinds het begin er in zit en dus herkenning oproept bij de gebruiker.

En trouwens. Ziet niemand dat het QT X icoon en het nieuwe iTunes icoon meer bij elkaar passen? Ik denk dat Apple langzaamaan de rest ook wijzigt in ongeveer dezelfde stijl. De tijd zal het leren.

Werkwijze volgens de website Appletips.nl :

check de webpagina http://dribbble.com/tags/itunes voor een goed alternatief voor het iTunes icoontje

Dat kan je ook zelf doen... iTunes selecteren, rechtsklik, 'toon pakketinhoud'. Het icoon zit in de map 'recources'. Wat je dan nog nodig hebt is het oude icoon, en dat kan ik wel op onze server zetten. Dan verplaats je het oude naar die map, en dan zul je de melding krijgen dat je geen bevoegdheden hebt. Simpel opgelost: de klikt op 'identiteitscontrole' en de rest lijkt me duidelijk.
www.soft-art.nl/downloads.html

Ach elke keer weer dat "gezeur" over een nw icoon. Zie hieronder de evolutie.... Dus wat is nou het "oude" iTunes logo/icoon? :wink:
[img]http://img.skitch.com/20100903-g3x32sh4uwfhqnxbreahwwe8ty.jpg[/img]

Daar is het nog steeds hetzelfde, met een "noot" en een cd/dvd. Nu is 't compleet anders.