"oude Ti" of nieuwe "Alu"?

Vrienden (mag dit?),

Ik zit met een dilemma, ik kan nog net een nieuwe, in doos + garantie dus, oude 15" 867mhz etc. kopen voor 2100 inclusief btw de nieuwe goedkoopste is +/- 2250 edu bij de applestore.

ben ik nu gek geworden of is die oude Tibook gewoon “lekkerder”?

ik heb met die 12" gewerkt een tijdje, maar dat ding had totaal geen charme, dus wie helpt me welke zal ik kopen? Ik ben namelijk bang dat die alu. 15" net zo klote “aanvoelt” als die 12".

Please!!!!!! KOOP DE 15" ALU !!!!!!

pfew, ben op de expo (en keynote :)) in paris geweest en daar even met de 15" gespeeld :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

geloof me voelt GOED, echt waar

de 12" is ook niet helemaal mijn ding (koop dan een ibook)

maar voor het verschil van die 150 euro heb je een betere machine en meer plezier!!!

suc6 met je keuze

alleen al om de videokaart en de mogelijkheid om tot 2gig ram in je pb te prikken! Alu!!!!

Dank, ik ben overtuigd :P

Maf he, dat een “gevoel” je tegen alle specs in :lol: je zo van slag kan brengen

Ik weet wat me te doen staat in ieder geval!

en nog een ding,.. van de ALU bladdert de verf niet af! :D

en het scharnier breekt (hopelijk) niet zo makkelijk af als die van de Ti...

en de airport ontvangst schijnt bij de titanium nogal te worden afgeschermd...

Dus Alu… ga ik ook doen. Volgend jaar ergens trouwens…

[quote:258ae18775="maceddy"]en de airport ontvangst schijnt bij de titanium nogal te worden afgeschermd...

Dus Alu… ga ik ook doen. Volgend jaar ergens trouwens…[/quote:258ae18775]

Ja, deze was ik vergeten, de airport ontvangst is absoluut K#T
Verder wordt ie nogal heet
Offuh was dat juist de alu :?

kijk... het beeld wordt alsmaar duidelijker :lol:

waarom volgend jaar Eddy? economische redenen of “praktische”? econimische heb ik geen f@&K mee te maken :wink: natuurlijk, maar als het praktische overwegingen zijn houd ik me aanbevolen!

Wat mij vooral als bezitter van een ibook 12 inch interesseert is: - hoe warm is de nieuwe 15 inch in vergelijking met de oude aan de boven- en onderzijde? - is het nieuwe beeldscherm helderder dan de vorige? De 17 inch is aanmerkelijk helderder - lees lichter - dan de oude 15 inch.

Als iemand ervaringen heeft die ook mijn koopbeslissing verder helpen, dan hoor ik het graag. Ik wil mijn ibookje kwijt en heb lang genoeg gewacht op Apple!

mvrgr
Peter Kentie