oudere versie safari op laatste versie Panther

Ik wil graag weer enigszins normaal internetbankieren via de rabobank. dit heeft altijd gekunt op safari 1.0 maar nu kan het dan weer wel en dan weer niet. Echter safari 1.0 is niet te installeren op de laatste versie van panther. Weet iemand een methode dat dit wel lukt zonder de os te downgraden of een andere browser te installeren?

alvast bedankt

Ik kwam er gister achter dat een oudere versie van Safari ook nog werkt ook al staat de nieuwste open. Weet niet of het ook met internetbankieren werkt, maar ik wil hem wel naar je toe mailen.

Het gaat om versie 1.2 (v125.1), de nieuwste is momenteel 1.2.2 (v125.8).

Hij is niet ingepakt trouwens wel 14,6 MB.

ik zoek die versie er wel ff bij ik moet die nog cd hebben staan denk ik, maar ieder geval bedankt voor de aanbieding.

Grrrr, als ik een betaling wil verzenden krijg ik nu steeds de foutmelding: "Om veiligheidsredenen dient u de browser nu te sluiten en opnieuw te openen." Opnieuw starten helpt niet. Gebeld met de helpdesk maar daar weten ze alleen te vertellen dat het aan een update ligt (van safari of het os weet ik eigenlijk niet). En dat ik maar Mozilla 1.4 of Netscape 7 moet gebruiken. Ze konden niet vertellen of er een oplossing komt. Iemand dezelfde problemen?

Het eerste wat ze vragen is “welke Windows versie heeft u”. :evil: Gewoon maar iedereen bellen, dan gaan ze er misschien iets aan doen.

Net Mozilla Firefox 0.9 geprobeerd. Dat werkt wel maar Safari is mooier.

Bij mij krijg ik die foutmelding ook telkens :evil: (met panther een laatste safari)