Outlook (9.1) en niet kunnen verzenden... TBV mooie dame

Vriendin van me (net leren kennen en ...eh....potieentieel eh...vriendin) werkt onder 9.1 en outlook. Kan mail binnen halen MAAR niet verzenden. (ik werk al weer te lang onder X om zo uit mn hoofd nog zo te zeggen hoe of wat. Denk ff mee en help me met een goede indruk maken :) (zit met ADSL via tiscali)

Outlook > Voorkeuren > account instellingen

outgoing mail > smtp.tiscali.nl

en trust me…ze is zooo mooi… moet goed

Frits (en eeuwig dankbaar en zij MAC’ten nog lang en gelukkig)

Later vertel ik haar dit ook wel hoor…en dan maakt dat weer indruk haha… (zucht)

bij inkomend : pop3.tiscali.nl en bij uitgaand: smtp.tiscali.nl invullen en het moet goed komen..

Thanks.... ik ga dr meteen even mailen en morgen weet ik of t gelukt is..

[quote:6ad0f2cf1c="fritsdebeer.com"]Thanks.... ik ga dr meteen even mailen en morgen weet ik of t gelukt is..[/quote:6ad0f2cf1c]

He… ik wil natuurlijk ook nog horen of het jou lukt met de ‘mooie dame’ ;).

Let me call your bluff [size=24:d981cd6ef2]FOTO!!![/size:d981cd6ef2]

Nee, ik kan niet zo maar een foto van haar laten zien...:-) Maar addyboy is onpartijdige en heeft foto gezien.... Zal vast wel reageren haha

Ja daaag... :roll: Eerst ons lekker maken met [i:ec8ed2d430] " ze is zoooooooooooooooooooo mooi "[/i:ec8ed2d430] en hulp vragen en dan niet eens een klein fotootje van haar posten? :? 'Coole' apparaten worden altijd geassocieerd met mooie meiden en de Mac is 'cool' en dus...

[size=24:ec8ed2d430][color=darkred:ec8ed2d430] FOTOOOOOOOOO [/color:ec8ed2d430][/size:ec8ed2d430] 8)

[size=9:ec8ed2d430] laat ik mijn lelijke vriendin mischien ook zien[/size:ec8ed2d430] :innocent:

Ja, dat vind ik ook. Als je niet bereidt bent een fotootje te tonen, begin dan niet over hoe mooi ze is. Hou het voor jezelf of deel het, maar wees in ieder geval consequent.

En als je geen fotootje gaat tonen, wil je dan misschien uitleggen wat de motivatie was om te melden dat ze zoooo moooooi is? En dat nog wel bij zo’n overbodige vraag (je wist het antwoord al, en je kan ook even bij Tiscali kijken, staat alles prima bereikbaar helder uitgelegd.

Wilde je medelijden wekken, zodat wij denken ach die zielepiet zullen we eens een handje toesteken?
Of is het een verkapte manier om te laten weten dat je misschien, eventueel iets zou kunnen hebben met een mooie vrouw als je het adres van de uitgaande mail server weet te noemen?

Bij uitgaande mail is het altijd handig om de smtpserver van de provider in te vullen waar je bent ingebeld. Kan ook Tiscali zijn natuurlijk... Maar ook een andere... Succes

(sorry, zie nu staan dat er adsl via Tiscali gebruikt wordt… misschien de smtp server van een andere grote provider proberen? Die werken meestal goed samen… bijv. smtp.xs4all, mail.planet.nl, smtp.euronet.nl)

Dit laatste is niet meer helemaal waar. Veel providers hebben min of meer de deur dichtgezet voor mail verzenden uit andere domeinen. Dus als je met je ADSL in het tiscali-domein zit kun je niet zomaar via de smtp van een ander verzenden. Dat hebben we te danken aan de slimme jongens van de spam-en-virus hobbyclub en al die sukkels die hun mailserver in open relay hebben staan.

@Frits, maak een onderbelichte foto en plaats die in mijn draadje… Heel onschuldig :innocent:

Tja...een foto...

Nee ik ben zelf fotograaf en kan niet zomaar een foto posten met publicatie in achterhoofd
Zeker niet als we nog niet echt iets hebben en ze zou er zo achter komen.
Dat snap je vast ook.
Maar geloof me…ze is mooi en wellicht de mooiste (en dat weet ik zeker) en het topic had binnen 4 minuten aandacht…

Geloof me…als je “aan” komt… krijg je haar tot in de treuren te zien.

Trouwens… Kijk NED1 tussen programma’s door zijn van die kleine filmjes. Zij is een bruid in 1 van de filmpjes en gooit een boeket omhoog.

Nuja, geniet er dan nog maar even alleen van... :D

be happy

Nou Waterman, overdrijven is ook een vak... :)

[quote:51ddaa8eed="Waterman"]Of is het een verkapte manier om te laten weten dat je misschien, eventueel iets zou kunnen hebben met een mooie vrouw als je het adres van de uitgaande mail server weet te noemen?[/quote:51ddaa8eed]

Dont worry waterman… ik heb geen te korten

[quote:608f02954f="JeePee"]Nou Waterman, overdrijven is ook een vak... :)[/quote:608f02954f]

Ja, ach ik denk, ik probeer even op de emotie te spelen. Wie weet krijgen we een fotootje. maar was wel een vage poging, ja… :wink: :roll:

Wat je misschien ook even kan posten... is haar e-mail.... dan kunnen we nog harder nadenken :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:

Wat je kan doen is http://web.tiscali.nl/servicecentre/content/article/hmailmac2/491899.htm bekijken… Als ze deze instellingen niet juist heeft, is dat wellicht het probleem…

Als ze alle instellingen wel juist heeft… [size=24:724ce0ced3]ga dan lekkah langs!!![/size:724ce0ced3] en ga dan interessant lopen klooien en ga dan eens de tiscali-hulplijn inschakelen… scheld aldaar de mensen verrot en dreig dat je het abbonnement opzegt als ze niet heel snel weer een e-mail kan sturen…

Maakt een goede indruk… en al kan ze aan het eind van het verhaal nog niet mailen, dan heb jij je chick te pakken :stuck_out_tongue:

[quote:f9a13e901a][b:f9a13e901a] "fritsdebeer.com" schreef:[/b:f9a13e901a][i:f9a13e901a] Tja...een foto...

Nee ik ben zelf fotograaf en kan niet zomaar een foto posten met publicatie in achterhoofd
Dat snap je vast ook.
Maar geloof me…ze is mooi en wellicht de mooiste (en dat weet ik zeker) en het topic had binnen 4 minuten aandacht…

Trouwens… Kijk NED1 tussen programma’s door zijn van die kleine filmjes. Zij is een bruid in 1 van de filmpjes en gooit een boeket omhoog.[/i:f9a13e901a][/quote:f9a13e901a]

Ja…naar NED1 gaan kijken… :lol: Heb ik veel aan.
Ze komt toch niet op een Mac forum? Of heb je haar je intiemste ‘hangouts’ al vertelt :lol:
Komop…laat zien die eigen gemaakte foto van die ‘schoonheid’ want ik heb bijvoorbeeld gisteravond flink lopen feesten met mijn nieuwe aanwinst en die om 03:00 am zelfs kunnen kieken en vond dat heeeeeeelemaal niet erg.

zegt iemand van "64"

[quote:b75ad5cf50="hedgren1"][quote:b75ad5cf50][b:b75ad5cf50] "fritsdebeer.com" schreef:[/b:b75ad5cf50][i:b75ad5cf50] Tja...een foto...

Dat snap je vast ook.

Trouwens… Kijk NED1 tussen programma’s door zijn van die kleine filmjes. Zij is een bruid in 1 van de filmpjes en gooit een boeket omhoog.[/i:b75ad5cf50][/quote:b75ad5cf50]

Ja…naar NED1 gaan kijken… :lol: Heb ik veel aan.
Ze komt toch niet op een Mac forum? Of heb je haar je intiemste ‘hangouts’ al vertelt :lol:
Komop…laat zien die eigen gemaakte foto van die ‘schoonheid’ want ik heb bijvoorbeeld gisteravond flink lopen feesten met mijn nieuwe aanwinst en die om 03:00 am zelfs kunnen [img:b75ad5cf50]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=1706&sid=fb8fa6dc62a650cf06247de7f8627eb8]%20kieken[/img:b75ad5cf50] en vond dat heeeeeeelemaal niet erg.[/quote:b75ad5cf50]
Dat doe je niet verkeerd, Hedgren!

Hedgros... good job there...voor een 64-jarige... Waar komt die fles op de achtergrond in vredesnaam vandaan.... ;)

Maareh… even over de eerste dame in dit topic… als zij wel met haar giechel op de kijkbuis wil, wat is er dan tegen een forum??? Je giechel in het openbaar, is je giechel in het openbaar…