Outlook Mails

Nou heb ik een nieuwe G5, maar staan al mijn bestanden nog op een G3. Nu zou ik graag al mijn e-mails van Outlook willen branden op een CD, alleen weet ik niet waar die allemaal staan. Ik zou ze graag weer vanaf een CD kunnen openen om weet te lezen in ''Mail''.

Alle e-mails apart afdrukken is me een beetje teveel werk.
Weet iemand misschien hier in welke mappen die e-mails worden opgeslagen in Outlook?
Met die Spotligt kom ik niet echt verder.
Die zegt dat de map ‘‘mail’’ leeg is hoewel er toch e-mails in mijn inbox zitten.

Wie kan mij helpen…!

Alvast bedankt.

Staan de gegevens van Outlook Express niet ergens in een mapje dat 'Microsoft User Data' heet?

gewoon alle berichten selecteren en dan in een map slepen en hoppa alle berichten in 1 map en branden maar.

Andersom werkt net zo goed je sleep alles uit je map in een andere outlook in de map die je wilt en je outlook is weer gevuld

succes ermee

[quote:86afbd2b64="dennie"]gewoon alle berichten selecteren en dan in een map slepen en hoppa alle berichten in 1 map en branden maar.

Andersom werkt net zo goed je sleep alles uit je map in een andere outlook in de map die je wilt en je outlook is weer gevuld

succes ermee[/quote:86afbd2b64]

Dus het zou ook mogelijk zijn van die CD naar Apple ‘‘Mail’’ …?

Geen idee of dat ook werkt nog nooit geprobeert. Je kan het proberen ik ben benieuwd of dat gaat lukken.