Outlook2Mac probleem

Ik heb het programma aangeschaft en het zet de outlook files om in .mbox bestanden zoals beloofd. Ik had al eerder in een post op Internet En Netwerken een probleem gepost van een kennis van mij (Entourage en Exchange). Nu heb ik het programma Outlook2Mac aangeschaft om de pst, msg, etc bestanden om te zetten naar Mbox, wat dus werkt.

Alleen heb ik weer een probleem, Mail noch Entourage laat mij de bestanden aanklikken als ik ze wil importeren. Ik doe dus het importeren van mbox bestanden, en de mbox bestanden zijn grijs, dus niet aanklikbaar.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Dan kunnen ze ook niet gelezen worden, anders waren ze wel zwart!! :wink:

Kun je ze niet als een ander formaat wegschrijven?

[quote:da5368c0a7="D.R."]Ik heb het programma aangeschaft en het zet de outlook files om in .mbox bestanden zoals beloofd. Ik had al eerder in een post op Internet En Netwerken een probleem gepost van een kennis van mij (Entourage en Exchange). Nu heb ik het programma Outlook2Mac aangeschaft om de pst, msg, etc bestanden om te zetten naar Mbox, wat dus werkt.

Alleen heb ik weer een probleem, Mail noch Entourage laat mij de bestanden aanklikken als ik ze wil importeren. Ik doe dus het importeren van mbox bestanden, en de mbox bestanden zijn grijs, dus niet aanklikbaar.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?[/quote:da5368c0a7]

Ik dacht dat je met Mail en Entourage Outlook bestanden kon importeren?

[quote:212d297e69="Blieper"]Dan kunnen ze ook niet gelezen worden, anders waren ze wel zwart!! :wink:

Kun je ze niet als een ander formaat wegschrijven?[/quote:212d297e69]
niet echt waar Blieper…
als bij de export dat bestand geen goede of geen maccreator meekreeg… zijn ze ook grijs.
Had ik in Backpack.
Ik had 10 Backpack bestanden waarvan 5 gemaakt door Backpack met de maccreator key.
In het venster openen kan ik enkel die 5 door Backpack gemaakt aanklikken… terwijl die andere (zonder maccreator , maar met goede extensie, icoon)wel gelezen kunnen worden.

[quote:4ab74cd530="D.R."]Ik heb het programma aangeschaft en het zet de outlook files om in .mbox bestanden zoals beloofd. Ik had al eerder in een post op Internet En Netwerken een probleem gepost van een kennis van mij (Entourage en Exchange). Nu heb ik het programma Outlook2Mac aangeschaft om de pst, msg, etc bestanden om te zetten naar Mbox, wat dus werkt.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?[/quote:4ab74cd530]

okay, wellicht kun je het volgende proberen, het heeft mij perfect geholpen om van outlook express OS9 naar MAC OSX mail te gaan… zonder tussenkomst van classic :wink:

importeer je mbox bestanden in Eudora X en importeer nu in Mail je mail vanuit Eudora X… het is wat omslachtig, ik weet het…

Ik heb al mijn mail ook met outlook2mac omgezet. Daarna gewoon de *.mbox bestanden in entourage gesleept. Werkt prima. ook met Mail 2 trouwens.