Overstap naar budget iBook, maar welke?!?

Hoi Allemaal,

Sinds pas ben ik voor door de weeks verhuisd naar Amsterdam (Eigenlijk woon ik in Eindhoven, maar nu dus alleen in de weekenden, zeg maar…). Ik zou nu heel graag een iBook kopen om lekker makkelijk met me mee te kunnen dragen maar ik heb helaas alleen geen geld voor een nieuwe laptop…

Ik ben (volgens mij) eigenlijk opzoek naar een kleine (tweedehands) iBook met draadloos internet mogelijkheden, en ik zou heel graag op OSX draaien maar ik heb geen idee wat voor iets ik kan verwachten voor een budget van max +/- 600 euro. Zouden jullie me kunnen helpen?

Ik wil vooral kunnen internetten, wat tekstverwerken, iTunes draaien en eindelijk van dat irritante windows af… Wat raden jullie aan, wat is nog een redelijk bouwjaar?

Alvast bedankt!!!

Er zijn genoeg verkoop sites waar je 2e hands ibooks op kunt kopen. Of ze geheel in die prijsklasse zijn betwijfel ik maar het ligt er natuurlijk ook aan wat je verder nog wilt. Je zou kunnen kijken op de simpele sites zoals marktplaats.nl of speurders.nl maar zijn zijn ook andere sites die meer into apple producten zijn. Google er maar eens op los zou ik zeggen?

http://www.tweedehandsmac.nl/ << goeie website!

Off-topic @ Macinspire: wel erg actief vandaag... 54 posts op je eerste dag, breek het record. :wink:

Dat doet ie zeker netjes :P

:sotp:

Ik geef gewoon antwoorden op vragen die gesteld zijn he :slight_smile:
Nu dus weer ff back on topic?

Macinspire, dank je wel voor de link, ik zal zeker kijken!!

Weten jullie misschien of VPN verbindingen ook gewoon werken op een apple?

Ja VPN werkt zeker op een Apple, no thanks.

Ja dacht het ook, weet niet precies hoe dat dan werkt maar dacht ergens gelezen te hebben dat het geen probleem moet zijn. :wink: