Overzetten bestanden van PC naar iPod

Ik probeer een bestand van 6 gb op mijn iPod 20 gb te krijgen vanaf de pc. Wanneer ik dit bestand naar de iPod sleep zegt hij dat de diskette vol zit en dat ik eerst bestanden moet wissen. Nu heb ik alles gewist (was nog plek genoeg maar toch even gedaan) en opnieuw de software erop gezet. Nadat ik er nieuwe software op heb gezet probeerde ik weer om het bestand op de iPod te zetten maar ook deze keer kreeg ik dezelfde melding.

Ik heb toen geprobeerd om andere bestanden op de iPod te zetten en dit lukte
alleen niet het bestand dat ik moet hebben, het grote van 6 GB.
Waar kan dit aan liggen en vooral hoe kan ik het oplossen.
De iPod is geformateerd op FAT32. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want
zelf heb ik geen enkele oplossing kunnen vinden.

Ik denk dat met FAT32 bestanden maximaal 2GB kunnen zijn.

[quote:9d3b1d7110="Mac Daddy"]Ja, van mac naar pc. Dat komt omdat de hd dan opnieuw geformateerd moet worden van hfs+ naar fat32. Als je hem fat 32 formateert, dan kun je hem op zowel mac als pc gebruiken. Mac kan namelijk zowel fat 32 als hfs+ lezen.

Zitten alleen wat nadelen aan. Je kan er niet grotere bestanden opzetten dan 4GB en je moet de iPod software updaten via pc.

Maar dit heeft allemaal niks met iTunes te maken, maar met het feit dat er een harde schijf inzit.[/quote:9d3b1d7110]

vind je via deze link:
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=876898&highlight=fat#876898

Wanneer je de zoekfunctie in forums gebruikt vind je nog veel meer! Succes!

[quote:97431fb573="MacRolf"]Ik denk dat met FAT32 bestanden maximaal 2GB kunnen zijn.[/quote:97431fb573] Het is 4Gb

Ja ik kon met het zoeken niets vinden heb ik wel geprobeerd. Ik heb ook niets aan dat ene bericht op het forum want daar willen mensen juist een FAT32 formateren. Nu heb ik het dus gehad met FAT32 want ik kan dat bestand van 4 GB dus niet op de iPod zetten.

Is er een andere optie om een groot bestand op de iPod te zetten vanaf de pc.

EDIT: wel bedankt dat ik weet dat er maar 4 gb in een keer opkan.