ØWY

Waarom is het volgens mijn iCal vandaag woensdag 17 Øwy??? :?

bij mij is het gewoon donderdag 17 april

ook in je dock?

Ja in mijn Dock ook

Toch maar het westerse alfabet kiezen in de iCal-voorkeuren, dan?

iCal voorkeuren heeft bij mij geen westers alfabet keuze!?

heb je wel het goede jaar?

[img:f742143b05]http://www.bluesmasters.nl/pics/eikel.jpg[/img:f742143b05]

Zeg peter, hoe schat jij mij eigenlijk in? Ical!

[img:f742143b05]http://www.bluesmasters.nl/pics/eikel2003.gif[/img:f742143b05]

ja had gekunt toch, ik vind het echt een curieus probleem, wel de goede datum en niet de goede dag erbij. En in 2002 was het woensdag 17 april. Soms kijk je over de meest lullige dingen heen omdat je het niet verwacht, overkomt mij tenminste wel eens. Ik ik schat iedere :apple: gebruiker hoog in, anders zou jer toch geen appple hebben maar gewoon zo'n windoos.

nee hoor heel fijn dat je mij erop attendeert, het was ook maar een grapje!

Ook apple gebruikers doen wel eens stomme dingen. Ik vrees alleen dat dit niet aan mij ligt!

Ik weet dat dit in een oudere iCal versie vaker voorkwam. Dus je kunt proberen iCal te updaten als je de laatste versie niet hebt (lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik zeg het toch maar). En anders misschien even neuzen in de Knowledge Base van Apple of als je .Mac hebt op het gebruikersforum.

Is bijna zeker een fontconflict met Helvetica Neue 2 / Suitcase. Heb je Suitcase zet hem eens uit. Of zet Helvetica Neue 2 eens uit.

Vertel me nou eens.. hoe weet jij dit soort dingen Steve/ :)

[quote:670abc1479="ArthurZZZ"]Vertel me nou eens.. hoe weet jij dit soort dingen Steve/ :)[/quote:670abc1479]

Dat begin ik me ook echt af te vragen :wink:

Het font dat 'in de war' is geraakt IS het HelveticaNeue.dfont. Ik heb een tijdje geleden elders op een Amerikaans forum iets gelezen over mogelijke fontconflicten met HelveticaNeue 2. Ook las ik iets over het starten van Suitcase VOOR iCal. Met wat moeilijkheden. Een van de twee zal het dus moeten zijn. Ik denk zelf ZEER STERK dat het in dit geval een conflict tussen HelveticaNeue en een andere HelveticaNeue letter is. Verwijder die andere letter (uiteraard niet de HelveticaNeue zelf), dan zal het probleem waarschijnlijk weg zijn. Alleen de steller van de vraag - Jor- kan bepalen of ik gelijk heb of niet. Anders moet ik eens heel diep gaan nadenken. :? :D

Steve je word bedankt, je kunt weer rustig slapen

je had gelijk! het is weer gewoon 22 April!