p2p traag

Ik heb een Zyxel 650 R adsl modem. Deze is als router ingesteld en via een ethernetkabeltje verbonden met een Airport Express. Werkt allemaal prima samen met een pc en een powerbook. Met Amule/ Edonkey wil ik nu het een en ander downloaden maar dat gaat zo traag, dagen duurt het. Mijn vraag is hoe ik de modem moet instellen? Weet iemand dat misschien.

eDonkey heb ik hier ook, maar die gaat er binnenkort af. Wat een traag kloteprogramma is dat! P2p doe ik met [url=www.xfactor.cc]Xfactor.[/url]

[quote:cfcea2091c="vogel"]eDonkey heb ik hier ook, maar die gaat er binnenkort af. Wat een traag kloteprogramma is dat! P2p doe ik met [url=www.xfactor.cc]Xfactor.[/url][/quote:cfcea2091c]

eDonkey wordt waarschijnlijk belemmerd door je router. Als je de poorten forward, dan is het net zo snel als LimeWire, zoniet sneller, met verreweg de meeste resultaten.

Ik zat ook altijd rond de 40k maximaal voor in totaal pakweg 100 zoekitems. Na het forwarden van de port zit ik gemiddeld op 300 kbs, afhankelijk van het aantal verbindingen dat ik mogelijk maak.