Pages heeft niet alle lettertypes???

Hallo iedereen,

Toen ik in Pages een samenvatting aan het typen was, merkte ik plotseling dat ik een
door mij veelgebruikte lettertype ontbrak. Ik gebruik Pages '09.

Niet dat het mij heel veel uitmaakt, al weet ik wel dat ik hem een kéér nodig ga hebben,
maar weeti iemand hier het antwoord op???

Alvast bedankt

Weet je toevallig de naam van het lettertype?

Is het lettertype echt verdwenen of staat het wel in de lijst maar kun je het bijvoorbeeld niet vet maken?

Pages en alle andere apps halen hun lettertypes uit de 'Lettertype Catalogus', een programma op je mac.

Gebruik eerst spotlight en zoek op de exacte naam van het bewuste lettertype

[img:b8c02eee90]http://img197.imageshack.us/img197/1299/afbeelding2.png[/img:b8c02eee90]

Pages geeft normaal alle lettertypes op je Mac weer. Als het een lettertype is dat je vaak op Windows gebruikte kan het zijn dat dit niet op je Mac staat. Bij Office:Mac worden wel alle Windows lettertypes meegeleverd.

[quote:02d3c0e0ff="Fierry"]Weet je toevallig de naam van het lettertype?

Is het lettertype echt verdwenen of staat het wel in de lijst maar kun je het bijvoorbeeld niet vet maken?[/quote:02d3c0e0ff]

Sorry dat ik het er ben vergeten bij te zetten.
Het gaat om het lettertype ‘Cracked’

Als ik in de Finder & Spotlight ‘Cracked’ intoets, krijg ik niets te zien. Ook niet als ik (Mijn MB is engels) Fonts > contains selecteer.

Maar ik zie dat Julesp gelijk heeft, Want andere progamma’s kunnen hem blijkbaar ook niet vinden. Hoewel ik zeker weet dat ik een werkstuk die ik vorig jaar inleverde, de titels bovenaan de pagina’s met ‘Cracked’ had gedaan.

Maargoed, ik snap nu wat het probleem is
Heel erg bedankt iedereen!

Maxim