Pagina in Quark klopt niet

Ik heb in Quark Xpress 6.0 de pagina ingesteld op A4 en op 100%, maar op het scherm is hij echt veel kleiner dan een A4tje, terwijl hij in Quark Xpress 5 wel de groote van een A4tje had op m'n scherm.

Weet iemand waar dit aan ligt?

Ik denk dat het kan komen door je instelling van je beeldscherm in je systeem. Misschien stond toen je beeldresolutie op een andere stand. Ik werk al heel lang met Quark en ik moet zeggen dat ik nog nooit het ware formaat van een A4tje op mijn scherm heb gehad. Wat is voor jou het belang dat je op je scherm precies het A4 formaat ziet als ik vragen mag?... Je kunt in Q nl. alle maten invoeren en met coordinaten werken om dingen op de juiste plek te krijgen.

Nou ik heb dat altijd gehad, niet dat het erg van belang is maar ik vind het toch wel handig als het er in de buurt komt. Nu heb ik 2/3 van een A4tje en eerst kwam het aardig in de buurt. En ik heb nooit een andere resolutie gehad.

[quote:782a517050="Feelix"]Ik heb in Quark Xpress 6.0 de pagina ingesteld op A4 en op 100%, maar op het scherm is hij echt veel kleiner dan een A4tje, terwijl hij in Quark Xpress 5 wel de groote van een A4tje had op m'n scherm.

Weet iemand waar dit aan licht?[/quote:782a517050]

Misschien ligt het wel aan Quark 6 zelf. Er zitten nl heel veel bugs in Quark 6. Probeer ff een update er over heen te gooien. En weet je wel heel erg zeker dat je in dezelfde resolutie werk???

[quote:78f2971414="dimelot"]Misschien [b:78f2971414][color=red:78f2971414]ligt[/b:78f2971414] [/color:78f2971414]het wel aan Quark 6 zelf. Er zitten nl heel veel bugs in Quark 6. Probeer ff een update er over heen te gooien. En weet je wel heel erg zeker dat je in dezelfde resolutie werk???[/quote:78f2971414]

Ik heb hem geupdate naar 6.1 en nu krijg ik hem wel zo als ik hem hebben wil. Bedankt!