Pagina "plakken" in je eigen site

[quote:73f1cb38aa="3sje"][quote:73f1cb38aa="Jello"]"]En als ie 1 document toont, plakt ie automatisch het menu aan ...[/quote:73f1cb38aa] Hoe doet ge dat? Is toch met één of ander scriptje fzo? Of is er nog iets in HTML dat ik niet ken?[/quote:73f1cb38aa]. Ik bedoel, in de zoekresultaten komen ze enkel de index van mijn site tegen, das al. Ze gaan dus nooit op bv. de pagina met foto's kunnen, tenzij de URL kenne,

[quote:83a78ecec0="Jello"]denk het nie :( . In goolge en andere zoekrobotten zie je enkel de index , dus ze gaan nooit een afzonderlijke pagina tegenkomen[/quote:83a78ecec0] Dus ja, komen ze nooit uit op zo'n probleem met frames van,; je hebt geen navigatie en enkel een stukje inhoud, maar voor promotiedoeleinden en in feite makkelijk-te-vinden-voor-de-gebruiker dus wel slecht eh :( Want er zijn heus wel een hele resem dingen die op andere pagina's staan dan de startpagina waar mensen mogen op zoeken eh. Nu zou je dus best je homepage onderdompelen in ellenlange lijst van keywords :-)

Meer denk dat je ondertussen al een beetje begint te snappen waarom frames niet zo leuk zijn :slight_smile:

[quote:79baa07bc7="Jello"] Ze gaan dus nooit op bv. de pagina met foto's kunnen, tenzij de URL kenne,[/quote:79baa07bc7] Sja en de URL kennen en opslaan in de favorieten wordt toch verneukt door frames :-) want daar blijft het adres van de masterframe staan :D

(dus zou je in het frame moeten klikken en dat frame openen in een apart venster om de URL te kennen)