pagina tonen in pagina

hoi!

hoe laat ik op een webpagina een andere webpagina daarin zien? dit kan ls het goed is met behulp van een iframe, maar die dingen zijn zo ogelooflijk irritant (of ik doe iets fout). kan iemand me helpen aan iets dat goed en simpel werkt?

ik moet dus op de betreffende pagina linken naar een extern gehoste andere pagina zodat deze ichtbaar wordt op de betreffende pagina.

alvast dank!

Iframe is echt zeer gemakelijk te gebruiken. <iframe src="http://www.google.be" width="100%" height="100%" border="0" />

okay, hij gedraagd zich nu veel beter (ik werkte met /iframe erachter), maar nog steeds drukt hij het onderste van mijn pagina helemaal weg, ook al geef ik aan dat het iframe maar 250px hoog mag zijn. op deze manier verdwijt mijn balk die ik graag onderaan heb. hoe los ik dat op?

even half on topic : gebruik je cookies ? Ik heb bij ons begrepen dat dat nog wel eens voor " uitdagingen" kan zorgen met het verwerken van e.e.a. Maar dat is meer van horen zeggen "het werkt niet" in combinatie met Iframe. Zo maar even een geste.

ik maak geen gebruik van cookies :)

Zou je eventueel de link van de website kunnen posten ?

ik heb even een pb gedaan :)