Paginanummering in Indesign met tekst

Hoi

Ik moet een boekje maken en ik wil in het stramien bestand van Indesign automatische paginanummers toekennen nu wil ik alleen achter dat paginanummer op elke pagina nog een tekstje neerzetten (titel van het boek) ho ekrijg ik dit voor elkaar?

Alvast bedankt!

Tekstkader op je basispagina met daarin je gewenste tekst en dan via het menu "tekst / speciaal teken in voegen / automatisch paginanummer" kun je het paginanummer invoegen op de gewenste plek.

Dat had ik gedaan, maar dan komt er alleen een A te staan....

Vóór dat A-tje type je op je basispagina gewoon de tekst die je wilt hebben.

Ik zet bijvoorbeeld voor die A de tekst ‘Pagina’.

Op mijn pagina’s staat nu Pagina 1, Pagina 2, etc.

Oke bedankt! Alleen als ik dat nu doe komt er op pagina 2 22 te staan i.p.v. 2...Wat doe ik nu fout?

En als ik alleen de A er laat staan komt er ook 22 te staan...i.p.v. 2

Zou iemand mij nog kunnen helpen, want ik krijg het niet voor elkaar :(

Als je een nieuwe pagina toevoegt staat daar dan 3 of 23?. Misschien staat de extra 2 ook in de tekst van je basispagina of misschien begint de hoofdstuk nummering niet bij 1 maar bij 20 o.i.d. Gewoon even een nieuw testdocument aanmaken en kijken of het daar wel in wil lukken.

Heb even een screenshot gemaakt van hoe ik het doe, dit tekstvlak staat op de basispagina:

[img:2dd84ec5a1]http://img76.imageshack.us/img76/7788/afbeelding1fl1.th.png[/img:2dd84ec5a1]

Zo moet het toch echt lukken…
En anders misschien kijken of je niet per ongeluk heb zitten rommelen met secties etc?