Palm Life drive en tom tom!

Sinds een week werk ik met een Palm live drive ( te vergelijken met een Tungsten 5 maar met 4 giga hard disk) Ook werd hierop het navigatiesyteen tom tom geïnstalleerd. Hier begint het probleem: dit werkt af en toe, valt na een 20 tal minuten uit en telkens moet ik de life drive resetten.Het apparaat blijkt dan via bluetooth de gps ontvanger niet meer te herkennen. De installatie van tom tom gebeurde via een PC, al de andere programma's werken feilloos op dit toestel. Ik ben al 4 maal terug naar mijn verkoper gestapt die ook niet meer doet dat een reset uitvoeren...help

MacOSX.nl lijkt me een tikkie de verkeerde site ?

HAHAHA Mijn Dell doet het niet. Volgens McCafee heb ik een virus. Waar kan ik DOS downloaden? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Hier helpen ze je verder:

http://www.palmclub.nl/forums/forumdisplay.php?f=12

[quote:f4442118ae="Robke"]Sinds een week werk ik met een Palm live drive ( te vergelijken met een Tungsten 5 maar met 4 giga hard disk) Ook werd hierop het navigatiesyteen tom tom geïnstalleerd. Hier begint het probleem: dit werkt af en toe, valt na een 20 tal minuten uit en telkens moet ik de life drive resetten.Het apparaat blijkt dan via bluetooth de gps ontvanger niet meer te herkennen. De installatie van tom tom gebeurde via een PC, al de andere programma's werken feilloos op dit toestel. Ik ben al 4 maal terug naar mijn verkoper gestapt die ook niet meer doet dat een reset uitvoeren...help[/quote:f4442118ae]

Sinds een week heb ik ook een LifeDrive met TomTom 5, dit werkt perfect en vraag me dan ook af wat heb je geinstalleerd via de PC, sd kaartje erin stoppen is toch voldoende !!

Ik zou eens contact opnemen met TomTom..