Palm Synchronisatie mislukt

-Dit berichtje ook al aan het eind van een andere thread geplaatst, maar die is al wat ouder en niet hetzelfde probleem, dus toch even een nieuwe plaatsen-

Mijn Palm maakte op een gegeven moment geen verbinding meer. Na het downloaden van de laatste software gelukkig (dacht ik) weer wel, echter, als ik ga synchroniseren krijg ik de volgende melding:

vrijdag, 7 mei 2004 8:20
|Safari| Deze conduit ondersteunt de gegevensklasse ‘NSSyncContactDataClass’ niet.
Conduit Safari genereerde een interne fout NSSyncConduitException (Deze conduit ondersteunt de gegevensklasse ‘NSSyncContactDataClass’ niet.): synchronizer voor contactgegevens kan niet worden opgevraagd.
Kan contactgegevens niet synchroniseren met Safari: apparaat is niet beschikbaar
Kan agenda’s en taken niet synchroniseren met Safari: apparaat is niet beschikbaar

Wat is dit nu weer? Ik heb echt geen geluk met dit ding. Bij mij thuis doet hij het perfect, maar hier op de zaak gaat het voor geen meter en hier heb ik hem wel het meest voor nodig. Hulp???

Ik heb al enkele keren alle iSync, iSync Palmconduit en de nieuwste Palm Desktop versie eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd en ook alle mappen die ermee te maken hebben in bijv. de preferences.

Nog andere suggesties?

Hoi ik weet niet of dit kan helpen: zorg er voor dat je de nieuwste iSync opnieuw installeerd, dan je palmdesktop instaleren, de palm permissies (oid, te verkrijgen via palm site) laten draaien. Als dat niet werkt dan in je user-documents de palm map op en andere plaats zetten, palmdesktoip draaien en de oude user weggooien, dan opnieuw synchroniseren. hopelijk werkt het dan succes Ferdinand

Ik weet niet van een safari conduit, waar kan ik daarover meer documentatie krijgen. (anders moet je twee zoekopdrachten geven één voor palm en één voor conduit en alles eraf smijten, en dan herstarten. Palmsoftware schijn de onhebbelijke gewoonte te hebben om direct terug conduits en prefs te instaleren. Door te herstarten is die software echt weg) En kan je dat ding misschien ook omschrijven?

Ik zal het dan nog maar eens proberen fnvi (zucht), maar dan als het wat minder druk is hier.

angorawol, safari conduit is mij ook helemaal onbekend en ik kan het dan ook niet omschrijven.

[quote="mbaert" |Safari| Deze conduit ondersteunt de gegevensklasse 'NSSyncContactDataClass' niet. Conduit Safari genereerde een interne fout NSSyncConduitException (Deze conduit ondersteunt de gegevensklasse 'NSSyncContactDataClass' niet.): synchronizer voor contactgegevens kan niet worden opgevraagd. Kan contactgegevens niet synchroniseren met Safari: apparaat is niet beschikbaar Kan agenda's en taken niet synchroniseren met Safari: apparaat is niet beschikbaar [/quote]

Dit bedoel ik, maar naar ik begrepen heb, begijp jij er ook niets van.
Misschien zit er ergens een conduit van een programma die een webbrowser zoekt, en Safari is diegene die hij kan vinden, maar die reageert niet.
Speel eens wat met de instellingen van de conduits (niet vergeten ‘make default’ aan te klikken), gewoonlijk kan je alle conduits in de ‘do nothing’ stand zetten. En dan langzaam opbouwen, ééntje aanzetten, de rest afzetten, volgende aanzetten tot je een boosdoener vind.
Maar alles eraf en de boel instaleren lijkt me eenvoudiger.

Het kan ook zijn dat er een verkeerde versie van een programma voor jouw toestel, roet in het eten gooit.

En ik weet nog steeds niet over welk toestel we het hebben.