Palm Treo 600

Als fanaat Tungsten gebruiker (T- eerste versie) die ook weer eens aan een nieuw mobieltje toe is, ben ik geïnteresseerd in de Treo 600. Betekent het feit dat hij met GPRS kan omgaan ook dat hij geschikt is voor UMTS? Heeft iemand al ervaring met de Treo?

Niels

[quote:30375c8272="nivo"]Betekent het feit dat hij met GPRS kan omgaan ook dat hij geschikt is voor UMTS?[/quote:30375c8272] Volgens mij niet. Omgekeerd wel ...

Hij ondersteund geen UMTS maar wel (en op een zeer prettige manier) GPRS,

Wat wil je weten? Ik heb ruim een half jaar ervaring met de Treo 600 en 270, carkits, foldable keyboards en andere accesoires, we hadden al de amerikaanse Treo 600 van Orange dus heb er al een half jaar mee gewerkt 8)

Hij is nu te koop bij KPN toch?

[quote:a202506f3b="Hugo"]Hij ondersteund geen UMTS maar wel (en op een zeer prettige manier) GPRS,

Wat wil je weten? Ik heb ruim een half jaar ervaring met de Treo 600 en 270, carkits, foldable keyboards en andere accesoires, we hadden al de amerikaanse Treo 600 van Orange dus heb er al een half jaar mee gewerkt 8)

Hij is nu te koop bij KPN toch?[/quote:a202506f3b]

Is te koop bij KPN inderdaad! Erg mooi apparaat hoor, geen UMTS, wel GPRS. Voor UMTS heb je een andere SIM nodig, de USIM. Geen enkele palm of handheld is hier nog mee uitgerust.

Grtz Aljo

Ik zou alleen wachten op de opvolger van de 600 als je van een mooi scherm houd. De 600 heeft een 160x160 scherm met 4000 kleuren, ik vind het er niet uitzien, maar het snelle en functionele Palm OS maken dat wel weer goed.

De opvolger wordt over niet al te lange tijd verwacht, deze krijgt een 320x320 scherm van het zelfde formaat, dubbel zo scherp dus. Ik vind de huidige toch behoorlijk “pixelig”.
Voor de opvolger wordt ook Bluetooth verwacht.

Hallo Hugo,

Waar heb jij die info vandaan?
Ik ben al een tijdje op zoek naar de evt. opvolgers van de 600 en T3