Palm Tungsten T5

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het gebruik van een Palm Tungsten T5 in combinatie met het GPS systeem TomTom. Volgens mijn informatie draait dit toestel ( +gps) niet onder Panther…maar wel het vorige besturingssysteem…Ik wacht op jullie reacties

Tungsten T5 is geweldig. TomTom is ook fantastisch.

Alleen ondersteunt TomTom geen Mac. Dus je moet je installatie doen met een Windows PC. Maar gelukkig is dat maar éénmalig.

Tungsten T5 en Mac werken prima samen.

Er is wel een alternatief maar die kost geld... de naam is mij even ontschoten.

Een windows pc is handiger al vind ik dat tom tom eens de moeite moet nemen een installer te maken.

Inderdaad is de installer van TomTom windows gebaseerd. Alleen als je de binary van TomTom op je Palm hebt gezet, dan kun je de maps er wel weer met de Mac opzetten. Doe dit door de Diskmode op de palm te gebruiken. Sleur en pleur de TomTom map op je Palm en klaar....

Zorg wel dat je de laatste patch van Tomtom.com haalt (installeren via Windows), namelijk de 4.42 patch.

Ben zeer tevreden met T5. Installeren was wel een geklooi, uiteindelijk met een windo gedaan en dan gaat er opeens een serie mogelijkheden open. Luie donders van Palm! Verder waren ze bij Tomtom vergeten om een serienummer op de software te plakken. Koste dagen telefoneren, uiteindelijk alles goed gekomen. Navigatie gaat goed, wel moet je de Palm redelijk vaak herstarten om contact te krijgen met je GPS. Bluetooth gaat verder allemaal goed met telefoon, Powermac, GPS Volgens mijn onderzoekje is Palm echter nog de minst Maconvriendelijke PDA

[quote:5c68397b4f="fetcher"]Er is wel een alternatief maar die kost geld... de naam is mij even ontschoten.[/quote:5c68397b4f]

Je bedoelt waarschijnlijk TamTam