Palm Zire 31 isync

Weet dat er over het syncen van palm met isync (onder tiger) al veel gezegd is, maar vind gewoon geen mogelijke oplossing meer na al een weekje knoeien.

Ben begonnen met palm software te instaleren (palm desktop 4.2.1) Had daarvoor (was al zoveelste poging) alles van palm getrashed (en voorkeuren en dergelijke van isync ook trouwens).
Vervolgens gesynced met palm, probleemloos.
De permissies van Hotsyncfile veranderd zodat ik in isync palm enable kon doen. Terug in palm hotsync manager isync conduit aan gezet.
Normaal zou de palm nu als device in isync moeten verschijnen. Dit gebeurd echter niet.
Als ik sync krijg ik een foutmelding en in log vind ik terug:
iSync Conduit starting 8/11/05 1:48:46 AM
Timeout waiting for Sync Engine, exiting 8/11/05 1:54:52 AM
iSync Conduit synchronization failed
“iSync Conduit” failed (error = #-1)
de andere files syncen ok (moeten ook niet door isync)

iemand die kan helpen?

is het mogelijk dat ik ook its in de conduit in de palm zelf moet veranderen? Of nog syncen met palm na conduitverandering in computer, maar voor zoeken naar device in isync om palm nieuwe conduits te leren. In ieder geval als ik dit doe error zoals reeds gemeld. :? Moet ik in palm desktop werken voor de rest van mijn tigerleven :? :cry: :cry:

Bij mij werkt het prima met een Palm Tungsten E: Wat heb je in je Conduit Settings staan?

Probeer eens het volgende:

• Open de Hotsync manager
  • Je krijgt dan een schermpje met Conduit settings. Hier moet ook de iSync conduit tussen staan.

[img:d78fd678ea]http://upload.talk2.nl/files/6931751.jpg[/img:d78fd678ea]

• Selecteer deze en druk nu op het knopje “Conduit Settings”
  • Nu krijg je een nieuw schermpje waarin je “Enable iSync for this Palm device” kunt aanvinken.

[img:d78fd678ea]http://upload.talk2.nl/files/8385612.jpg[/img:d78fd678ea]

Dit zou op zich moeten werken.

Ik hoor het graag of het je lukt

Misschien een overbodige vraag:

Heb je de palm wel toegevoegd als apparaat aan iSync en is de iSync naam hetzelfde op je palm en op de mac?

Hoe start je de synchronisatie? Via de hotzync knop of in iSync via de funcie synchroniseer apparaten? Het laatse werkt niet. Je krijgt dan een melding om op de hotsync knop te drukken, maar misschien heb je het venster uit gezet zodat je de melding niet meer ziet.