Panther 'bijt' VPC 5?

Ola,

Ik heb al tijden VPC 5 en dat werkte altijd traag maar prima. Nu heb ik Panther opnieuw geinstalleerd, en probeer ik VPC aan de praat te krijgen. Ik krijg een error dat een kext. bestand afwezig is bij de eerste keer opstarten, en dan start ie wel op.

Als ik windows 98 installeer loopt ie iedere keer volledig vast. Zo’n screen error dat je je systeem opnieuw moet opstarten. Let wel, geen windows blue screen, maar de hele MAC loopt vast.

Ik gebruik een iMac G4 800.

Komt het door Panther? Iemand enig idee? Ik heb het hard nodig vanwege de belastingdienst…

Volgens mij heeft VPC bestanden in je Systeem folder staan die je door de install van Panther mist, kijk of je ze in de Archief directory kunt vinden of intalleer anders VPC even opnieuw.

'Zelfs' VPC 6 heeft moeite met Panther, dus ik stel me zo voor dat VPC dat zeker heeft. Een [url=http://forum.macosx.nl/search.php]zoekactie[/url] op VPC en Panther levert weinig hoopvols voor je op. Wachten op VPC7 lijkt vooralsnog het beste advies :?

Het idiote is dat het wel heeft gewerkt onder Panther, toen met een diskimage van win98 die ik onder jaguar had gemaakt... Helaas heb ik die niet meer...