Panther komt in Parijs uit!

Ik kreeg vanmiddag de uitnodiging voor de Apple Expo Parijs binnen (inclusief keynote uitnodiging!) en waat staat er in het bijgevoegde programma overzicht:

‘1.00pm - 2.00pm Introducing the new version of Mac OS X’

Zal het waar zijn, de panther landt in Parijs?! Dinsdag 16 september zal ik proberen asap verslag (sms/email) uit te brengen aan Adriaan die het dan kan plaatsen (er mogen gaan tassen mee de Keynote in!).

Pfff, ooei! Spannend hoor! Volgende keer ga ik met je mee Joost! Hoe kom je aan die Keynote uitnodiging? :)

Anyway, keep me updated! (liefst live natuurlijk)

Adriaan, ik heb 'developer' status bij Apple. Ik weet niet meer hoe dat gegaan is maar dat maakt niet echt uit toch?! Als jij belooft je mobiel en email op de 16e in de gaten te houden dan 'mishandel' ik mijn Treo!

[quote:d55137f155="Joost"][b:d55137f155]Dinsdag 16 november[/b:d55137f155] zal ik proberen asap verslag (sms/email) uit te brengen aan Adriaan[/quote:d55137f155] Als ik jou was zou ik maar op 16 september gaan. :P

Op de Apple-expo site is het nog steeds "sneak preview". we zullen het zien... je kan alleen niet meer reserveren, vol!

http://www.apple-expo.com/uk/conferences_apple/

K-badge

Ik heb even een scan gemaakt van het bijgevoegd programma. Je kan ze vinden in de nieuwe foto galerij: http://www.macosx.nl/forum/album_page.php?pic_id=103

[quote:a5084f10f8="Joost"]'1.00pm - 2.00pm Introducing the new version of Mac OS X'[/quote:a5084f10f8]

Dit zegt volgens mij niet zoveel. Dit kan net zo goed een herhaling zijn van de WWDC presentatie; dat was immers ook een ‘introductie’ van 10.3…

Weet iemand nog hoe Apple bij WWDC de preview van Panther aankondigde?

Ik dacht al, is er niemand die begrijpt dat dit niks zegt. Maar gelukkig hebben we stof nog! :D

Stof,

Ik snap je skepsis maar 2x hetzelfde ‘kunstje’ flikken? Zo Apple dat echt doen? Eerlijk gezegd en gelet op de verschillende releases kan ik me haast niet voorstellen…

Oude kost opwarmen is er al eerder gebeurd. Denk maar aan de Apple Expo 2000. Toen voerde Jobs hetzelfde nummertje met variatie op als wat hij opvoerde voor MWSF 2000. :mrgreen:

Sorry te moeten ontgoochelen. Kijk maar eens even op het agenda: http://www.apple-expo.com/uk/conferences_apple/. Staat duidelijk "Sneak Preview vermeld!

Maar tòch ga ik ook naar Parijs!

[quote:56800213b9] Sneak Preview Mac OS X Panther Learn more about the new version of Mac OS X. Mac OS X Panther is set to roar onto the scene later this year, and it’s something you don’t want to miss. No matter how you use your Mac, Panther makes it better, sporting improvements from head to paws. Learn more about the future today in this Sneak Preview.

Tuesday, September 16 — 1.00pm - 2.00pm
[/quote:56800213b9]

Ik denk dat het puur een kwestie is van de Europeanen te vriend houden en dus nog maar eens 'de boel showen'... :?

Maar, wel een gave ‘boel’… :wink: Jammer dat ik niet kan…

Zou het weer online te zien zijn? :stuck_out_tongue:

Ik denk toch dat ze wel wat laten zien! Steve Jobs zal echt niet voor niks naar Parijs vliegen toch? Verder zag je aan de Panther builds dat 10.3 nog niet zover is om uit te geven als Golden Versie. ik schat dat die pas eind december/begin januari komt.

Dennis

Ik denk dat Panther nog beter loopt dan tijdens de vorige show, maar nog steeds een Pre-release is... :P

[quote:5f40b2d248="Joost"]Ik kreeg vanmiddag de uitnodiging voor de Apple Expo Parijs binnen (inclusief keynote uitnodiging!) en waat staat er in het bijgevoegde programma overzicht:

‘1.00pm - 2.00pm Introducing the new version of Mac OS X’[/quote:5f40b2d248]

Kan natuurlijk ook 10.2.7 zijn.
Maaaaarrrrrrrr … ik overhoorde op de klokhuisdag een gesprek van ‘mensen-die-het-kunnen-weten’ en daaruit kon ik opmaken dat Panther inderdaad op de Expo Parijs geïntroduceerd zal worden.

Er is nog steeds geen "GM", dus een release op 16 september is volgens mij niet haalbaar.

Maar 3 oktober mischien wel. 10.3 !!!

Wat is op 3 oktober?

Ik denk niet dat er zo snel een GM-status bereikt kan worden, hoewel de laatste versie die ik zag verschijnen (was 7B44) erg snel achter de vorige aankwam...:? En dat is al een tijdje zo.

Ik denk dat september te vroeg is, en december veel te laat. Dus ja, waarom niet [color=blue:003eb50ffd]10.3[/color:003eb50ffd].2003?

We zitten tegenwoordig al op.... 7B59 geloof ik... (sinds 2 dagen)